Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er den beste driftebana?

 

 

Edit: Lancia Stratosen koster faen meg nær 5mille, drøyt.

73 modellen? :hmm:

 

 

Tror det var den ja. Var i fra 70-tallet i hvert fall.

 

Har sett Stratosen på Used Cars jeg også, men den kosta da ikke så mange mill, så sant jeg ikke husker veldig feil. Du vinner jo bilen i et b-spec løp også mener jeg. Kanskje det var noe Stratos "Race Car" du så?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Der har jeg da unlocka Like the wind greia... fy feite som de andre bila går:S Prøvde med veyron, såvidt sjangs på langstrekka men i svinga blir den grusa. tenker jeg må gjøre et ordentlig forsøk med zondaen for og i det hele tatt ha sjangs

Jeg hat gitt opp for i dag. Har en Zonda med 910 hester eller noe slikt. Men liker ikke følelsen på bilen. Ville gjerne brukt Furai-en, men den sliter på rettstrekkene med bare rundt 600 gamp.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en Tommy Kaira ZZII fra brukten etter å ha lest gull og grønne skoger om den på GT planet. Men jeg sliter med at den understyrer mye. Er det noen som har tips til hvilke settings jeg kan prøve på for å få balansert den litt mer?

 

Er en 4-hjuls trekker med 770HK og 900KG.

 

Har installert alt av duppeditter på den.

Lenke til kommentar

Der har jeg da unlocka Like the wind greia... fy feite som de andre bila går:S Prøvde med veyron, såvidt sjangs på langstrekka men i svinga blir den grusa. tenker jeg må gjøre et ordentlig forsøk med zondaen for og i det hele tatt ha sjangs

Jeg hat gitt opp for i dag. Har en Zonda med 910 hester eller noe slikt. Men liker ikke følelsen på bilen. Ville gjerne brukt Furai-en, men den sliter på rettstrekkene med bare rundt 600 gamp.

 

Tok denne nettopp i en race modified corvette zr1. max downforce og -2,5 på fremdekk, -1,5 bak. funket som bare det toyotaen man vinner er noe av det sykeste jeg har kjørt...

Lenke til kommentar

B-spec sjåføren min må være skada..

Han krasjer rett i en vegg, greit nok. Men når han skal kjøre ut fra veggen er det bare full pinne i revers og sving så han roterer 10-20 ganger før han finner ut at turen bør gå videre xD

 

Huff, stakkars han.. Lille Yarisen med 156 gamp er vel litt for vanskelig å kjøre for han..

 

EDIT:

 

Hva er den beste driftebana?

 

 

Edit: Lancia Stratosen koster faen meg nær 5mille, drøyt.

73 modellen? :hmm:

 

 

Tror det var den ja. Var i fra 70-tallet i hvert fall.

 

Har sett Stratosen på Used Cars jeg også, men den kosta da ikke så mange mill, så sant jeg ikke husker veldig feil. Du vinner jo bilen i et b-spec løp også mener jeg. Kanskje det var noe Stratos "Race Car" du så?

 

Lancia Stratos Rally Car '77 koster nesten 5 mill på bruktmarkedet.

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Jeg endte opp med og skru på en smule traction control, og endte opp 3-4 sekunder foran andremann. er bare for vanskelig og kontrollere gassen på kontrollen (hvertfall så lenge du bare bruker gode gamle (X) knappen.

 

Bilen du fikk av det racet var sinnsyk.

Brukte du Zonda-en? Forandret du noe på oppsettet?

 

Enig at den høres litt tam ut. Mer som en symaskin. Har hørt noen som mener det er for mye "gear whine"-lyd på flere av bilene (den lyden du hører best på de fleste biler når du kjører i revers) slik at du ikke hører motoren.

Lenke til kommentar

Den License Testen der man skal kjøre Gallardo (Grand Valley 2 Lap) er jammen meg moro. Tror jeg kjørte den igjen og igjen i 3-4 timer.. Lenge siden jeg har spilt så intenst at en dusj var selvfølge etterpå :p Og før dere kaller meg jente så kjørte jeg uten hjelpemidler og med feedback på 8 på G27 :p

Endret av Calvinator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...