Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser mange skryter av X1, hvordan får man tak i den?

 

Tja, er ikke så rart, virker nesten som bilen går på togskinner, tar jo de fleste svinger i veldig høy fart.

 

Men av det jeg har hørt, så må man bli lvl 30, for å unlocke en challenge, får man minst bronse her får man bilen. Ellers kan man bli lvl 35 i b-spec og da skal man få bilen helt gratis, eller så var det at man kunne kjøpe den i dealership.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Ser mange skryter av X1, hvordan får man tak i den?

 

Tja, er ikke så rart, virker nesten som biler går på togskinner, tar jo de fleste svinger i veldig høy fart.

 

Men av det jeg har hørt, så må man bli lvl 30, for å unlocke en challenge, får man minst bronse her får man bilen. Ellers kan man bli lvl 35 i b-spec og da skal man få bilen helt gratis, eller så var det at man kunne kjøpe den i dealership.

Man trenger ikke betale når man blir lvl 35 i b-spec. Jeg kommer aldri til å klare den challengen etter lvl 30, så skal få opp B-speccen til lvl 35 i løpet av de neste ukene...

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Skal ha meg ratt nå, vil dere anbefale meg G27 eller skal jeg vente å se hvordan Thrustmaster T500RS blir?

 

Kommer an på om du vil ha et ratt nå eller ikke.

 

G25/G27 er ikke offisielt støttet og jeg får f.eks. ikke mappet om noen knapper i det hele tatt. Derfor ville jeg nok velge det mye billigere GT rattet og så se tiden an mht en oppgradering senere.

Lenke til kommentar

Ser mange skryter av X1, hvordan får man tak i den?

 

Tja, er ikke så rart, virker nesten som biler går på togskinner, tar jo de fleste svinger i veldig høy fart.

 

Men av det jeg har hørt, så må man bli lvl 30, for å unlocke en challenge, får man minst bronse her får man bilen. Ellers kan man bli lvl 35 i b-spec og da skal man få bilen helt gratis, eller så var det at man kunne kjøpe den i dealership.

Man trenger ikke betale når man blir lvl 35 i b-spec. Jeg kommer aldri til å klare den challengen etter lvl 30, så skal få opp B-speccen til lvl 35 i løpet av de neste ukene...

 

Er det ikke en skriveleif der? Mener du ikke "de neste årene..." ?

Endret av Eirik_smo
Lenke til kommentar

Hva er Skylinen som er "tha shit" ?

Hvilken av: GT-R V-spec (R32/33/34) er det? Det er jo så mange?! :O

 

Edit: Leifelo leifela...

Det er ikke noe fasit på hvem av de som er "tha shit".

Det kommer av smak og behag. Personlig synes jeg R32/R33/R34 er like fine, alle har sine positive og negative sider, mens R35 (GTR) synes jeg personlig er altfor heavy.

Jeg har dog fått inntrykk at det er R34 folk flest liker, kanskje pg.a. 2fast 2furious hypen der den bilen var sjefen :p

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...