Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Ingen som har kommet såpass langt i spillet at de har funnet ut hvor eller hvordan man får tak i Opel/Vauxhall Astra Team Phoenix Touring Car?

 

Vil tippe at den dukker opp i Used Cars, men det er sikkert ikke ofte.

 

Jeg har allerede måttet se Alfa Romeo 164 touring car forsvinne ut fra bruktbillista.. SURT!

 

 

B-Spec tjener jo generelt mye mindre per minutt enn A-spec, men fordelen er jo at man ikke trenger å følge med.

Er det mindre premie for de samme løpene??

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar

Ja top gear challenge med samba bussene gikk forholdsvis enkelt. Top Gear Lotus challenge'en er 10 ganger verre for så si det sånn.

 

Lotusen er som å se Disney on ice på sløve skøyter.

 

Ingen som har kommet såpass langt i spillet at de har funnet ut hvor eller hvordan man får tak i Opel/Vauxhall Astra Team Phoenix Touring Car?

 

Vil tippe at den dukker opp i Used Cars, men det er sikkert ikke ofte.

 

Jeg har allerede måttet se Alfa Romeo 164 touring car forsvinne ut fra bruktbillista.. SURT!

 

 

B-Spec tjener jo generelt mye mindre per minutt enn A-spec, men fordelen er jo at man ikke trenger å følge med.

Er det mindre premie for de samme løpene??

 

Hva kostet Alfa'n? Greit å forberede seg på hvilket prisleie disse DTM bilene ligger på

Endret av Revox
Lenke til kommentar

Haha, ja. Jeg må innrømme at jeg jukset litt på den, etter å ha kjørt løpet 186123753 ganger. Skid control og TC gjør underverker :blush:

Løpet med Lotusen altså...

 

Edit: Ingen som vet om man kan spole eller kjøre slow motion, når man ser på replays da?

Er ikke alltid man er så rask på triggern, med tanke på å få blinkskuddet i Photo Mode.

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Kjem Nascar bilene på bruktmarkedet også?

Eller er det bare å bla opp 500k?

 

Gull på Special Events <3

Tjener masse penger på de gjør man også.

 

Tok alle lisenser og alle Special Events med gull før jeg begynte med A-spec. Det var både en fordel og ulempe. Jeg hadde jo biler til nesten alle konkurransene, men samtidig var de jo mye bedre enn de andre, så det ble reine transportetapper.

 

Ellers må jeg få nevne de 4 favorittbilene mine til nå.

 

Ferrari 458 Italia '09 - 679bhp/1232kg

Nissan GT-R SpecV (GT Academy Version) '09 - 857bhp/1367kg

Mitsubishi GTO Twin Turbo '96 - 682bhp/1392kg (Favorittbilen fra originale Gran Turismo)

Dodge Challenger R/T '70 - 772BHP/1260kg

 

Noen andre biler å anbefale? Har drøye halvannen mill..

Lenke til kommentar

B Spec sjåførene mine kjøyrer inn så det griner.

45k på ein runde som varer i ca 30 minutter, bare å sette på og gå fra.

hvem race er det?

 

Expert også 1 hakk ned fra toppen ( inne på expert )

Du skal kjøyre med europeiske biler. Bare gji duden eit råbeist av ein bil så er penga dine.

Setter jo bare på og går vekk...

 

A spec så er det vel Daytona 3 runder som gir mest vel?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

 

B-Spec tjener jo generelt mye mindre per minutt enn A-spec, men fordelen er jo at man ikke trenger å følge med.

Er det mindre premie for de samme løpene??

 

Nei, men det er gjerne fler runder.

Åja. Jeg har ikke spilt no særlig B-Spec (lvl 2) så jeg tenkte ikke over det - men det stemmer sikkert :)

Lenke til kommentar

Hva med å lage en kjapp oversikt på biler og hvor mye effekt de klarer og hvordan de fungerer med den effekten de oppnår?

 

Muligens best å gjøre det i en ny tråd, men jeg gidder ikke å ta på meg ansvaret med å oppdatere en eventuell liste.

 

Det kan være et ganske godt hjelpemiddel for andre for å finne ut hva som kan være et godt kjøp og hva som ikke er det.

Lenke til kommentar

B Spec sjåførene mine kjøyrer inn så det griner.

45k på ein runde som varer i ca 30 minutter, bare å sette på og gå fra.

hvem race er det?

 

Expert også 1 hakk ned fra toppen ( inne på expert )

Du skal kjøyre med europeiske biler. Bare gji duden eit råbeist av ein bil så er penga dine.

Setter jo bare på og går vekk...

 

A spec så er det vel Daytona 3 runder som gir mest vel?

ok, da har jeg et stykke igjen, får trene opp han beste førern min så jeg får åpnet Expert, venter oxo på første man som kommer med svaret på når Escudoen dukker opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...