Gå til innhold

Oppdater Iphone i dag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen nye funksjoner for iPhone 3G? Vet at 3GS får mye mer greier, men er det noe poeng å oppdatere 3G. Man skal jo oppgradere, men hvor mye får man egentlig?

 

Du får vel det aller meste, jeg mener det er multitasking som ikke er støttet pga. hastighetsforskjellene i 3G og 3GS. Jeg vil si det absolutt er verdt å oppgradere, på min 3GS var det betydelig hastighetsforbedring på en del ting, og det vil jeg tro også kommer deg til gode :)

Lenke til kommentar

Noen nye funksjoner for iPhone 3G? Vet at 3GS får mye mer greier, men er det noe poeng å oppdatere 3G. Man skal jo oppgradere, men hvor mye får man egentlig?

 

Du får vel det aller meste, jeg mener det er multitasking som ikke er støttet pga. hastighetsforskjellene i 3G og 3GS. Jeg vil si det absolutt er verdt å oppgradere, på min 3GS var det betydelig hastighetsforbedring på en del ting, og det vil jeg tro også kommer deg til gode :)

 

Slik jeg forstod det så får man ikke bakgrunnsbilder i hjem-skjermen på 3G. Noe som er veldig rart egentlig :p

Lenke til kommentar

Apple er jo rare om de påstår at 3G ikke takler MT eller at man kan ha bakgrunner på hjemskjermen.

 

Når det er sagt er jo grunnen at de vil folk skal oppgradere til nye iPhones hver gang de kommer med en ny en. Men jeg får vel oppgradere.

 

Men siden jeg har byttet til Desire er det jo greit. 3G fungerer som streamingdevice på Spotify.

Lenke til kommentar

Noen nye funksjoner for iPhone 3G? Vet at 3GS får mye mer greier, men er det noe poeng å oppdatere 3G. Man skal jo oppgradere, men hvor mye får man egentlig?

Det aller meste av nye funksjoner som ikke "krever" dobbelt så mye RAM. Jeg sier ja takk til mapper hvertfall. Så en artikkel et sted om en del iOS 4 features "du ikke visste om". Typisk sånne små, geniale nye features som har vært sårt savnet. Noen som burde vært der fra dag 1, men det er nå så. Jeg husker f.eks. tegntelling (ser hvor mange tegn du har skrevet i meldinger), søking blant SMS...se der fant jeg link

Lenke til kommentar

Apple er jo rare om de påstår at 3G ikke takler MT eller at man kan ha bakgrunner på hjemskjermen.

3G har allerede multitasking med Apple sine egne applikasjoner. De mener nok at 128MB RAM er for lite til å tillate multitasking med 3. parts applikasjoner.

 

Noe som er enda mer rart er at den orginale iPhone har eksakt samme prosessor og RAM som iPhone 3G, men allikevel så er ikke iOS 4 "kompatibel" ifølge Apple...

Det er mye mer enn prosessor og RAM i en telefon. Det er forskjellige radioer og basebånd. Skjønner vel for så vidt at Apple ikke vil benytte tid til å oppdatere/teste en nå tre år gammel enhet.

Lenke til kommentar

Apple vil ha folk over på nye produkter. Enkelt og greit. Om man jailbreaker har man kunnet gjøre alt dette i flere år på alle iPhones.

 

Men det er helt greit egentlig siden Apple pusher nye og bedre produkter, så jeg klager ikke. Sluker bare ikke all propagandaen uten spørsmål, og det bør ingen andre gjøre heller. Da går ikke verden fremover.

 

Apple later som om de har funnet opp videosamtaler. genialt egentlig, for de kommer til å klare det.

 

De som sluker det sier at: "jammen Apple gjør det brukervennlig". Siste jeg sjekket hvordan en videosamtale utføres på alle andre mobiler var det særdeles enkelt. Man har to taster, en med et telefonrør på (vanlig samtaler) og en med et kamera på (videosamtaler)Man trykker på den samtalen man ønsker. Kan det gjøres enklere?

 

Men selvfølgelig, Apple har gjort det ennå enklere......?....

Lenke til kommentar

Det er vel nettopp når folk sluker propagandaen at verden går fremover? :cool:

 

En bør se Apple propaganda fra et amerikansk ståsted, og der borte er ikke videosamtaler noe som de fleste telefoner støtter. Og kvaliteten på videosamtaler på eksisterende telefoner er vel så som så?

 

Som hos alle som vil selge deg noe er det viktig å være kritisk og ikke nødvendigvis ta det som sies for god fisk... Men å påstå at dette er særegent Apple er vel å dra det litt langt syns jeg.

Lenke til kommentar

Men selvfølgelig, Apple har gjort det ennå enklere......?....

Apple har gjort gud og hvermann oppmerksom på det. Du vet like godt som meg og de aller fleste her inne at Apple ikke har oppfunnet videochat og at det ikke er noe revolusjonært eller "amazing" med det i det hele tatt. Like fullt har det aldri slått an, men jeg tviler ikke et sekund på at det plutselig slår an nå, hvertfall til en viss grad.

 

Jeg lurer på når teknisk oppegående folk skal slutte å bry seg om markedsføringsadjektiver og ikke ta sånne uttalelser seriøst.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...