Gå til innhold

Oppdater Iphone i dag!


Anbefalte innlegg

Dog, hvilke program du vil ha til å gjøre noe annet skjønner jeg ikke helt når du har push notifications, local notifications, task completion og fast-app switching. MSN kommer til å funke fett med fast-app-switching (trenger ikke lenger logge inn igjen for hver gang) og push notifications for å være pålogget alltid uten å bruke CPU.

 

Her har vi et av kjerneproblemene til Apple/iPhone. Det er enten "the Apple way or the highway"...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva som eventuelt skjer med programmer som er lagt inn på telefonen via Installous og som nå er synket med iTunes, ved oppgradering?

 

Må OS'et "j...breakes" på nytt for at disse programmene skal virke igjen?

Så klart! Bare husk å sjekke om iOS4 er jailbreaket da. Jeg er usikkert på om de har klart det enda.

 

Dog, hvilke program du vil ha til å gjøre noe annet skjønner jeg ikke helt når du har push notifications, local notifications, task completion og fast-app switching. MSN kommer til å funke fett med fast-app-switching (trenger ikke lenger logge inn igjen for hver gang) og push notifications for å være pålogget alltid uten å bruke CPU.

 

Her har vi et av kjerneproblemene til Apple/iPhone. Det er enten "the Apple way or the highway"...

Eventuelt kjernestyrkene. Prøv det og se om du savner noe, du. Du kom jo ikke med noen forslag til hva annet du trenger.

Lenke til kommentar

Eventuelt kjernestyrkene. Prøv det og se om du savner noe, du. Du kom jo ikke med noen forslag til hva annet du trenger.

 

Skrev det i en annen tråd i går...

 

Jeg jobber i en bedrift hvor vi har et device management system for å styre telefonene til våre ansatte, samt tilby push eller pull mail og kalender. Vi har en blanding av Symbian/iPhone, noen Android og noen få WM/UIQ telefoner (de siste er på vei ut). Dette systemet har en egen mail/kalender applikasjon som er så godt som lik på tvers av alle disse plattformene, noe som gjør support på kryss av plattformene svært enkelt.

 

Systemet gir oss mulighet til å holde rede på feks. databruk (feks. ta ut statistikk for å finne ut hvilke brukere som laster ned mye, slik at vi kan tilby et bedre tilpasset abon. til dem), komprimerer all trafikk mellom telefon og server sterkt slik at datamengden (og dermed pris) reduseres sterkt og legger på en sterk kryptering på synkronisert data (samt en rekke andre fordeler).

 

Iom. at klienten til dette systemet IKKE kan kjøre i bakgrunnen, forsvinner det meste av funksjonaliteten, bortsett fra mail/kalender.

Endret av covah
Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke at normalt oppegående mennesker ikke bare AKSEPTERER slike begrensninger, men er såpass hjernevasket av PR maskineriet til Jobs at de APPLAUDERER det.

Ja, jeg APPLUDERER at hvilket som helst program ikke bare kan brenne av CPU-sykler i bakgrunnen. Jeg synes det modellen Apple har nå for multitasking er mer enn god nok til min bruk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...