Gå til innhold

Advarsler, gule & røde kort??


Anbefalte innlegg

Sjekk ut øverste innlegget på denne linken!

 

Oovz

Advarsel

gult.gif

 

Ble Medlem: 24 Des 2002

Innlegg: 114

Når begynte vi å få gule og røde(?) kort? Noen som har tenkt å forklare hvordan dette virker? Eller har jeg misforstått? :roll:

 

PS. Oovz er bare den første jeg har sett med gult kort. Jeg har ikke noe imot ham hvis noen lurte..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trodde det var avataren hans jeg, men ettersom bildet ligger på http://forum.hardware.no/images/gult.gif så tyder det på at det ikke er det. Hadde vært kjekt å få klarhet i dette. Får man gule kort hvis man sier noe dumt?

 

Dem hadde jo inne at <bruker> needs a life (fondus needs a life) en stund, og dette var jo litt morsomt, men gule kort? Skal forhøre meg med en moderator.

 

Redigert:

Tok en prat med en moderator på IRC og han sa at det var en ny liten sak de hadde begynt med. Hvis man fikk 3 slike så var man ute av forumet. IRC er som de fleste vet ikke noe bra sted å prøve å forklare ting på, men dette gav kanskje en liten pekepinn. Venter på svar fra moderator.

Lenke til kommentar

Synes "advarsel" tanken kan virke god. Men som tidligere skrevet: Hva i all verden skal vi med fotball-regler her på forumet??

 

Skal hver tråd man heretter deltar i regnes som "en kamp" ?

 

Og dersom jeg får "gult kort" etter en stygg verbal sklitakling, vil da motparten få fri-innlegg evt. straffe-innlegg??

 

Vil hver tråd kun kunne inneholde et maksimalt antall deltagere. Og hvis det kan påvises juks i en tråd/kamp kan det da teoretisk resultere i anullering av tråden?

 

Vil det bli innført overføringsummer dersom man ønsker å delta i et annet forum?

Skal antall innlegg regnes som antall mål eller antall spilte kamper?

:shrug::lol:

Lenke til kommentar

Og dersom jeg får "gult kort" etter en stygg verbal sklitakling, vil da motparten få fri-innlegg evt. straffe-innlegg??  

 

Vil det bli innført overføringsummer dersom man ønsker å delta i et annet forum?

Skal antall innlegg regnes som antall mål eller antall spilte kamper?  

:shrug:  :lol:

 

:lol::D

 

kongebra.

 

edit: jepp tar til meg en pm jeg fikk om dårlig quoting.

[rettet nå] :wink:

Lenke til kommentar

Etterhvert kan man vel sette opp en verstingliste :lol:

 

Så kan vi ha en ålig fair play pris. Og en gull mus til den med mest saklige og høflige innlegg... :D

 

Ok nå tar jeg litt for mye av, er sent på kvelden :roll:

 

 

Sorry for litt for off-topic, får håpe jeg slipper med en advarsel og ikke gult kort :wink:

Lenke til kommentar

Vel, de har jo lenge hatt sportregler han, sånn utvist i 2 min (eller 2 uker) (sånn som i håndball). Også har de jo en dommer også kalt moderator.

 

Dette systemet kan bli bra.

 

Antall inlegg kan være antall shoot.

Og antall seriøse innlegg kan være shoots on goal.

Og de virkelige nye nyttige innlegg kan være goal!!!

Lenke til kommentar

[/offtopicmode]

Lurer på hvor mange som hadde spama forum hvis regelen var slik :

 

1. Første advarsel = Skudd i beinet

2. Andre advarsel = Kastrering

3. Siste advarsel = Nakkeskudd

 

Da kunne vi ungått et tullete forum og mer seriøshet fra brukere. :p

 

[ontopic]

 

Virka som en ganske god ide med kort da jeg har sett en GOD del flere tulleposter ol. i det siste, ikke det at denne starta seriøst, men verre finnes det der ute, desverre. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...