Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Synes det er helt grei i akkurat denne kampen jeg.

Skrevet

Det er en skam at Moyes igjen benker Kagawa og starter Giggs. Kagawa kommer til å bli ’ødelagt’ om han ikke får spille mer enn han gjør...

Som allerede nevnt i kamptråden er Kagawa ute med skade, en "knock" visstnok.

Skammelig :)

Skrevet

Jeg har klaget på bildekvalitet hos Sumo.

Jeg har gang på gang startet en kamp, valgt å flytte fra auto til high på kvalitet.

I dag la jeg merke til at gjør man det får man 1mb , mao ikke noe særlig å skryte av.

Lot jeg den stå på auto fikk jeg 5mb.

Da ble kvaliteten sinnsykt mye bedre, ikke lett å se forskjell på det og tv signal :)

Tips til andre idioter som meg :)

Skrevet

"In order to achieve this, we are building a unique facility that brings together a best in class Academy [for up to 400 young people] with new first team training facilities and all of the Club’s operations, right next to our stadium and in the heart of our community" - http://www.cityfootballacademy.co.uk/the-vision/

Jeg synes det er knallbra at City satser på akademiet sitt, men 400 spillere? Hvor mange er det vanlig å ha i akademiet sitt?

Skrevet

Si 2 lag i hvert kull på 20 spillere fra 6-16 så har du 400 spillere. Høres ikke så mye ut det.

Nå har man kanskje ikke så mye som 20 spillere på hvert lag, men legg til junioravdeling på ca 100, så er man rundt 400 + -.

Skrevet

Hmm.. Ja hørtes kanskje verre ut en det det er. Blir spennende å se hvordan det går. De ansatte vel han fyren som hadde ansvar for Barca sitt akademi for noen år tilbake om jeg ikke tar feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...