Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

iSpeakFootball ‏@iSpeakFooty

BREAKING: Real Madrid launch legal action against ex-Barca vice-president Alfons Godall for calling Mourinho a psychopath during MCFC match.

Noen som vet om det er noe hold i dette, eventuelt litt mer detaljert? Er kanskje ikke så langt i fra sannheten. :p

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Dommerne kan ikke se absolutt alt heller.

Skrevet

Det stemmer, men Swansea kom godt med de siste 10-15 og burde ha puttet minst et. Håper for guds skyld at de fortsetter det kjøret i andre omgang og får seg et par mål og greier minst ett poeng.

Skrevet (endret)

Noen som aner hvorfor kun Swansea-Everton og West Ham - Sunderland er tilgjengelig på TV2Sumo? Kunne gjerne tenkt meg å sett mitt kjære Fulham.

Endret av Stoddart
Skrevet

Kanskje på tide å fjerne vi er i gang i fra trådtittel da ,ihvertfall jeg, er over den gledesrusen og tar det mer som en selvfølge. Leter alltid etter Ye olde PL pub i mine innlegg.

• Liker 1
Skrevet

Faens håpløst spilletider i dag. Går jo glipp av siste halvtimen av liverpool - man utd, og får kun sett andre omgang av Man City - Arsenal. Max døllhet.

Skrevet (endret)

Jepp! God kamp av Leeds. Spesielt første omgang var veldig bra. Fornøyd med det. Jo flere PL-lag som går ut, jo bedre. I morgen er det Man Utds tur til å bli sent ut av cupen, etter en voldtekt av The Big Sho'. :cool:

Endret av Video Girl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...