Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, for du vet alt som holdt på i livet hans. Midlertidig problem? Wow.. You are waaay out of line.

Pass på hva du sier.

 

This. Ingen av oss vet hva som første til dette. Trist uansett, i allefall for min del.

 

 

Selvmord er egoistisk, men skal ikke folk få lov til å være egoistiske? Skal man kun tenke på hva som er best for andre og ikke for seg selv? Synes selvfølgelig synd på kona, barnene og alle rundt Gary. Forferdelig trist.

 

 

Uansett, feil tråd å ta diskusjonen i. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Selvmord egoistisk? Kanskje. Men er det bedre at vedkommende skal være i store depresjoner i verste fall, for resten av livet? Jeg tror ikke de rundt ham vil føle seg så veldig lykkelig, da. Noen ganger kan man ikke ta hensyn til alle andre enn seg selv. Det må man da forstå.

Lenke til kommentar

Det jeg reagerer på er at Jotun ikke ser det i fra Speed sin side. Virker som han ikke vet vet hvor seriøst depresjoner kan være, om det er tilfellet. Håper og tror at vi aldri får vite grunnen. Overrasket over at mediene i det hele tatt sa at det var selvmord. Sier forresten ikke, at du ikke vet noe om depresjoner, Jotun. Innlegget ditt ble bare litt ensidig.

Lenke til kommentar

Det er umulig for noen av oss å sette oss inn i. Mennesker er jo egentlig egoistiske sånn rent teknisk sett. Uansett en stor synd det som har skjedd. Det kan jo også være at Speed selv har drøftet dette, hvor han tenker hvor egoistisk han er om han tar sitt eget liv. Det vil ikke føre til noe særlig bedre selvbilde det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...