Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Er ganske sikker på at Mata trakk seg fra dealen selv? Var i det minste det som gikk rundt på twitter når dealen gikk i vasken. Grunnen var at han fikk mer penger andre plasser, selv om han vistnok skulle være Arsenalfan ifølge faren eller agenten når dealen holdt på å gå igjennom.

 

Uansett, det er ikke som om spillere tjener dårlig hos oss, de kan bare ikke tjene over £110k, og for å være helt ærlig så vil jeg ikke ha spillere som dropper klubben for de får ikke mer enn det. (sannsynligvis ble Mata tilbudt litt mindre, ettersom det er greit å ikke starte på lønnstaket når man gir en kontrakt til en ny spiller med tanke på videre forhandlinger)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mata er veldig god. Wenger er ikke interessert i å hente gode spillere, han selger dem bare.

Tja, vil heller si det slikt at Wenger ikke vil hente pengehorer som går til klubben som betaler mest i lønninger :) Mata er jævla god, men kan helt ærlig si med hånda på hjertet at jeg heller vil ha Bønna i klubben framfor en som velger Chelsea over oss pga penger.

 

Wenger ville ikke hente pengehorer, men han henter da Clichy og Nasri.

Lenke til kommentar

Mata er veldig god. Wenger er ikke interessert i å hente gode spillere, han selger dem bare.

Tja, vil heller si det slikt at Wenger ikke vil hente pengehorer som går til klubben som betaler mest i lønninger :) Mata er jævla god, men kan helt ærlig si med hånda på hjertet at jeg heller vil ha Bønna i klubben framfor en som velger Chelsea over oss pga penger.

 

Wenger ville ikke hente pengehorer, men han henter da Clichy og Nasri.

 

Du ser vel selv urimeligheten i det du sier der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mata er veldig god. Wenger er ikke interessert i å hente gode spillere, han selger dem bare.

Tja, vil heller si det slikt at Wenger ikke vil hente pengehorer som går til klubben som betaler mest i lønninger :) Mata er jævla god, men kan helt ærlig si med hånda på hjertet at jeg heller vil ha Bønna i klubben framfor en som velger Chelsea over oss pga penger.

 

Wenger ville ikke hente pengehorer, men han henter da Clichy og Nasri.

Det er vel en grunn til at de forsvinner ifra klubben også :) Akkurat som man aldri kunne vite at Cole skulle bli den jævla råtta han ble :) Det er lett å binde seg til en klubb som Arsenal når ting går bra og ting ser lyst ut, viser bare noe av karakteren til de spillerne som forsvinner med engang ting ikke er helt i 100 og det er mer penger å hente hos Sjelløs F.C :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Med Fabregas og Nasri på vei bort fra et lag som ikke har vunnet noe på 7 år, så ville det være naturlig å gå til Chelsea istedenfor, dersom man ser etter titler.

 

Synes ikke det er nok bevis på at Mata valgte Chelsea pga pengene, til at man kan avskrive han som "pengehore". Når det gjelder Clichy, Nasri, A.Hole etc. så er jeg helt enig med deg Tone.

Lenke til kommentar

Med Fabregas og Nasri på vei bort fra et lag som ikke har vunnet noe på 7 år, så ville det være naturlig å gå til Chelsea istedenfor, dersom man ser etter titler.

 

Synes ikke det er nok bevis på at Mata valgte Chelsea pga pengene, til at man kan avskrive han som "pengehore". Når det gjelder Clichy, Nasri, A.Hole etc. så er jeg helt enig med deg Tone.

Selvfølgelig ville det være naturlig, å jeg forstår også godt at fotballen idag regjeres av penger istedenfor følelser dessverre. Det har bare noe med hvordan Mata dealen uttarta seg med Arsenal. Hadde vi aldri meldt intresse og bud og fått ting på gli hadde jeg heller forbanna Wenger istedenfor Mata, men når Mata trekker seg slik til tross for at agenten(eller var det faren? same shit) er ute i media rundt den tida vi meldte interesse og omtrent prøvde å presse igjennom en overgang og fikk det til å høres ut som om Mata til Arsenal var bænkers også trekker han seg fordi han kan gå til Chelsea istedenfor. I min bok er du da stemple som pengehore, uavhengig av den virkelige motivasjonen Mata hadde.

Kan godt være han var uheldig og bare kom ut av dette med et dårlig rykte på seg, og at det bare var agenten som var rundt å fortelte eventyr, men nå vet vi ikke noe annet.

 

Emils: Argumentet mitt går hovedsaklig ikke på at Mata hadde et kjemeforhold til Arsenal, men måten han trakk seg på. Men du svarer bare på det du vil :)

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om situasjonen rundt overgangen til Mata, men dersom Arsenal ikke en gang fikk et bud godtatt av Valencia, syntes jeg det ikke er noe å klage på. Er ytterst få som sier nei til de mulighetene og pengene man får i Chelsea, bare for å vente på et tilbud fra en annen klubb med dårligere forutsetninger for lønn og suksess.

 

Om han hadde gjort det siste hadde han ihvertfall blitt stemplet som en helt, men som sagt kan jeg ikke situasjonen godt nok.

Lenke til kommentar

Hva har skjedd med nivået i PL de siste par tre årene? City har mange gode spillere og er et bra lag, men langt i fra gode nok til at det skal være mulig å være så klar serieleder. Nå skal man ikke bruke enkeltkamper i CL som pekepinn, men det er ikke til å komme bortifra at de engelske bidragene i europa har vært tynne. Liverpool er på stedet hvil kontra foregående sesonger, men langt bak 2008 laget, Arsenal er på nivået man forventer å finne Tottenham, United er i en fornyelsesprosses og langt svakere enn tidligere, mens Chelsea bare er en skygge av selv vs Mourinho dagene. Tottenham har blitt bedre og City har naturligvis blitt bedre, men det nivået i toppen som helhet er langt under pari imo. Mange lag som har "dipp" samtidig.

 

Ligaen er mer spennende (dog mer sjelløs) enn noen sinne, hvor bunnlag bortimot hver uke tar poeng fra topplagene. Som helhet er ligaen fortsatt den beste imo, der lag som feks Fulham har enkeltspillere med høy kvalitet (Dembele, Hangeland, Dempsey osv) , men gudbedre så skremmende at et så average lag som Newcastle kan ligge såpass høyt.

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

Newcastle har vært ekstremt heldige også da, mye stang ut(bokstavlig talt) for motstanderene deres. Samt en kjempegod Krull, men det regnes jo med at de faller av løpet av sesongen. Den tradisjonelle top four har tapt mange poeng i kamper der de har fortjent å vinne også. Jevner seg ut forhåpentligvis løpet av sesongen

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Kan gå med på at Tottenham har blitt betre, men dei har stort sett spelt enkeltomgangar i heile år. Du verden kor mykje flaks dei har hatt for å få den poengsummen der.

 

edit: Når vi er inne på det der med at bunnlag tar poeng frå toppen, så merka ein jo til det i fjor også, men i år er det nesten ekstremt. Føler jo nesten at det er "positivt" med den formdippen, sidan ein får skikkeleg spenning over heile tabellen kvar veke.

Endret av Sjur577
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...