Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er i det hele tatt et Need for Speed.

Den var veldig på kanten. På the Mirror's Edge, om du vil.

 

 

Premier League har blitt en Unreal Tournament. At Chelsea taper kampene sine på Homefront og allerede ligger så langt bak har kommet som et eneste stort Bioshock.

 

Ja, spesielt at Chelsea har fått en såpass stor Crackdown, spesielt med tanke på alle Mafia-pengene og det faktum at André Villas-Boas, som han jo viste i forrige sesong, faktisk er en veldig dyktig... øh... Football Manager.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Teit diskusjon egentlig. Klagene kommer stort sett fra managere som er ute etter å ha troppen mest mulig 100% hele tiden. I tillegg er deres klager iforhold til andre klubber og ligaer, og da har de jo et poeng i England, da andre ligaer har vinterpauser o.l. Og det må være lov å ytre at man er sliten etter 10 måneder med reising, trening og fotball hver dag. Generelt dette da. Mancini har ikke hold i sine klager da alle andre toppklubber sliter med det samme.

 

Det er vel ingen tvil om at fotballspillere er langt fra de største atletene uansett, men selv curling-laget blir sikkert sliten etter mesterskap og klarer ikke alltid yte 100%.

 

Tja har noen klubb fått bortekamp etter samtlige cl kamper slik som city. Jeg synes dog ikke at programmet er for tett og mancini har for litt for lett til å klage i media og ofte blir det dårlig oversatt i norsk media. Men at city sin situasjon er unik og vanskeligere enn de andre, bør ikke være vanskelig å se viss du gidder å sette deg inn i situasjonen.

 

Og en liten vits siden folk aldri blir lei de latterlige torres vitsene.

 

When two men get married, it's not gay marriage. It's called Man United.

 

Vi fikk det engang husker jeg

Lenke til kommentar

Da jeg leste denne saken kom jeg til å tenke på lignende tilfeller i England. Jeg registrerte i går at nok en spiller fikk sone karantene for gule kort i ligacupen, og tidligere i år fikk både Cole og Bosingwa sone i ligacupen for kort de pådro seg i QPR-kampen. Kort og karantener man pådrar seg i PL bør i alle fall sones i PL. Å sone for fem gule i ligacupkamp er jo nærmest en påskjønnelse. Man får starte å samle kort på nytt uten straff, håpløst system.

Lenke til kommentar

Steve Bruce skal ha fått sparken. Trist. Hadde håpt han skulle få drive på litt til. :(

 

"SAFCofficial Sunderland AFC

Sunderland Football Club has confirmed today that the club has parted company with manager Steve Bruce."

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...