Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke en særlig god kamp av Aguero nei, ikke så rart etter forventningene fra forrige match.

 

Skjønner meg ikke på managere som vil bruke Milner på kant. Totalt misbruk. Han blir mye bedre og mye mer sentral(høhø) når han spiller på midten. Håper de fortsetter misbruket da, slik at han kan være overflødig og gå billig neste sesong.

Lenke til kommentar

Jeg synes heller ikke Milner er optimal på kant(det er en stund siden sist han ble brukt her), men man får en litt annen type, og det fungerte greit mot bolton. De Jong var savnet etter bolton kjørte på, derfor var det nok greit med milner i stedet for feks johnson. Som igjen lekte seg litt mot trette ben da han kom inn i slutten.

 

Veldig bra kamp av city frem til 2-3 scoringen, da får city som vanlig litt panikk og gir ifra seg iniativet. Selv hadde jeg forventet litt mer paniske siste minutter men city rodde det greit i land.

 

Davies er ei rotte, flere stygge taklinger, og går veldig enkelt ner i hver duell. Utrolig at ingen på city ble seriøst skadet, bolton spilte veldig stygt og fikk stort sett holde på uten mange gule kort. Spesielt den på silva var stygg, og milner.

 

Synes aguero var grei, spesielt i første omgang. Trenger nok litt tid før han kan holde 90min og et jevnt nivå i pl. Tevez var litt rusten.

 

Lescott taper to viktige dueller og bolton får to scoringer, uvant svak kamp fra han.

 

Men bolton var bra de siste 30min, farlig lag.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...