Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Danielzu skrev (10 timer siden):

Får nok fyken i november. 

Ser ut til at Lampard ikke var Evertons førstevalg heller:

Wayne Rooney: Derby County boss turned down Everton approach
https://www.bbc.com/sport/football/60173135

Sitat

Wayne Rooney turned down the chance to talk with Everton about their managerial vacancy because he wants to stay and help Derby out of the mess that threatens their entire existence.

Rooney was on a shortlist of candidates to replace Rafael Benitez.

"Everton approached my agent and asked me to interview for the job, but I turned them down," said Rooney.

"It was a difficult decision. I believe I will be a Premier League manager and that I am ready for that 100%."

He added: "If that comes with Everton, great. But I have a job at Derby, which is important to me."

Klokt valg av Rooney. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
oOF skrev (6 minutter siden):

Hvordan har forresten Jadon Sancho vært etter at Solskjær forsvant. Har han spilt (bra eller dårlig). Jeg er litt nysgjerrig fordi jeg ikke ser PL-kamper lenger og han var nokså dyr.

Han har ikke startet mange kamper under Rangnick heller.

Men han har spilt littegranne mer nå, og har vist tidvis noen tegn til å bli bedre. Var ganske grei mot Chelsea (scoret) og mot Arsenal, samt vist noen glimt i andre kamper.

De siste to rundene har han ikke vært med i troppen på grunn av dødsfall og begravelse i nær familie.

Totalt 2 mål og 0 assist.

Men som United-supporter er jeg ikke så bekymra egentlig. Han er bare 21 år og vi vet jo hva han har levert før over lengre tid. I sommer var han og Messi de eneste to spillerne i Europa med 30+ mål og 30+ assists siden 18/19-sesongen. Når han har tilpasset seg Premier League litt mer og funnet form igjen vil bare halvparten av en sånt bidrag være skikkelig bra tenker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...