Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (1 minutt siden):

Sitter litt med samme følelsen, og synes det var litt samme greia i kampene før i dag. Mangler en slags gnist, og trolig har det litt å gjøre med at mange av spillerne er fryktelig slitne nå. Synes det har vært merkbart lavere tempo enn det pleier i kampene.

Vært tre landslagskamper og mye reising på de fleste (minus wba kanskje) av de som har spilt i dag. Kan godt være grunnlag for der labre tempo

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 minutt siden):

Sitter litt med samme følelsen, og synes det var litt samme greia i kampene før i dag. Mangler en slags gnist, og trolig har det litt å gjøre med at mange av spillerne er fryktelig slitne nå. Synes det har vært merkbart lavere tempo enn det pleier i kampene.

Tror vi kan ende opp med å slite mot Brighton i morgen, som vil ha et lag som har fått hvile seg godt ila landslagsperioden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (Akkurat nå):

Vært tre landslagskamper og mye reising på de fleste (minus wba kanskje) av de som har spilt i dag. Kan godt være grunnlag for der labre tempo

Ja. I samtlige kamper står det spillere og puster med ræva etter rundt 60-70 min, og det er gjerne de som har spilt mye pluss vært med landslagene. Blir sikkert flere dølle kamper denne runden.

Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (1 minutt siden):

Alle Liverpools mål er innenfor. Og hadde ingen av de vært det hadde vi forstatt vært heldige om vi fikk med oss 1 poeng.

Vil gjerne se første målet igjen om det er offside. Så lenge det blir sensurert tror jeg at de skjuler noe. Såpass har jeg lært meg å kjenne dømmingen at tvilen kommer ikke dommerne til gode lenger.

Arsenal gir opp etter 0-1. Null plan B. Arteta er ferdig. 

Lenke til kommentar

Det er et litt merkelig resultat til tross for at det er helt fortjent.

3-0. Men det er fortsatt ingen ting som tilsier at man kan firskmelde Liverpool. Sitter litt med følelsen av at de fleste andre lag i PL ville gitt mer motstand og utfordret Liverpool mer. 

Arsenal virker helt ute. Hva var egentlig kampplanen her? 

Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (17 minutter siden):

 

Arsenal virker helt ute. Hva var egentlig kampplanen her? 

Parkere bussen og håpe på 0-0. det funket helt til holding gjorde som mot city. gadd ikke markere en liten dverg. denne gang jota, sist gang sterling. da gikk det som det måtte gå når det ikke er plan B. 

Arteta blir nok belønnet med ny kontrakt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...