Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Danielzu skrev (1 minutt siden):

Sumo kuttes fra sony fra 15.mars. ps3 og ps4 kan da ikke brukes til å se pl. Faens dritt , de har to måneder igjen av sesongen. Hva er poenget? 

Det er dumt, de kunne bare ventet noen måneder så hadde jeg hatt full forståelse. Jeg tror de har planer om ny app til PS5 når TV2 Sumo bytter navn til TV2 Play snart, men de burde nok beholdt støtten ut sesongen. Ikke akkurat mange som har PS5 enda, men mange som har abonnement kun for Premier League som ser via PS4.

De har sikkert sett på tallene at det er færrest brukere på disse eldre konsollene i forhold til andre plattformer, og at det er der de kutter støtten (og dermed kostnader).

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (På 16.2.2021 den 21.01):

Sumo kuttes fra sony fra 15.mars. ps3 og ps4 kan da ikke brukes til å se pl. Faens dritt , de har to måneder igjen av sesongen. Hva er poenget? 

Sumo fungerer ikke lenger på Xbox heller, selv om jeg har den nye. Irriterende å måtte koble PCen til projektoren hver gang det er kamp 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Jakobk skrev (1 time siden):

Sumo fungerer ikke lenger på Xbox heller, selv om jeg har den nye. Irriterende å måtte koble PCen til projektoren hver gang det er kamp 

En Chromecast koster ikke akkurat mange hundre kronene.

Selv om det selvfølgelig er latterlig at Sumo ikke fungerer på Xbox lenger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Store skadeproblemer i en del klubber nå. Flere nøkkelspillere blant de som er ute.

Everton:
Mina, Rodriguez, Davies, Delph, Coleman

Crystal Palace:
McArthur, Zaha, Mitchell, Clyne, Sakho, McCarthy, Tomkins

Leicester:
Barnes, Perez, Maddison, Praet, Evans, Justin

Sheffield United:
Berge, Egan, Bogle, Basham, Jagielka, Robinson, O'Connell

Southampton:
Walker-Peters, Diallo, Minamino, Walcott, Romeu, Obafemi, Djenepo

Newcastle:
Almiron, Wilson, Saint-Maximin, Schär, Krafth, Fernandez, Manquillo

Manchester United:
Pogba, Martial, Van de Beek, De Gea, Mata

Aston Villa:
Grealish, Cash, Hause, Wesley

Liverpool:
Van Dijk, Henderson, Gomez, Matip, Jota, Kelleher

Manchester City (Aké), Arsenal (Smith-Rowe) og Tottenham (Lo Celso) har bare én ute hver.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (17 timer siden):

Jauda, men det har vært ganske vilt med nye skader nå. Noen har hatt mye hele veien, som Liverpool, Leicester, Sheffield United og Southampton. Akkurat nå er det veldig mange profiler ute!

Eg ser du nevner Leicester og Sheffield og Southampton her. Det ser jo ikkje slik ut utifra den statistikken du posta i unitedtråden at dei har slete meir enn andre. Eg hiver den inn her også, så folk slepper å hoppe fram og tilbake. Eg antar det ligger et underliggande argument om at alle ikkje er endel av den faste 11-aren.

EvqLXPUXUBAlAbI?format=jpg&name=4096x409

Edit: og ja, eg ser dei ligger over streken, men forkjellane er jo marginale her, med unntak i av chelsea (og united mtp kviletid) i positiv retning, og liverpool i negativ.

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

De fleste der ligger mellom 95-145 elns da, er ikke så voldsomme forskjeller. Er jo bare Chelsea (ned mot 50) og Liverpool (250) som skiller seg ut.

Så når Snik trakk frem Leicester og Sheffield og Soton, så handler det nok vel så mye om hvilke spillere som blir skadet, og den generelle størrelsen på troppen.

F.eks. så ser du at City er det laget med nest mest skadet etter Liverpool, men de har så svær tropp at ingen har lagt merke til. Selv skader på Aguero og KDB tenker man knapt over i det laget der...

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...