Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Dembele stikker også til Kina.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

David Sila, beste spanske spilleren som har spilt i PL?

Tror jeg vil si det. Han har vært knallgod i mange, mange år nå, både for City og Valencia før det.

Skrevet

Kan jo ta spørsmålet helt bokstavelig og legge til Pique som en liten notis selv om han nesten ikke spilte i PL. Men det ble speller av han. Må vel være blant historiens mest meriterte spillere. Rakk til og med å få med seg både PL og CL-gull før han dro til Barcelona. Vunnet alt som er mulig.

Skrevet (endret)

Bare for å nevne han? Fabregas burde være nr 2 på liste i mine øyne, fyren har hatt en utrolig bra og lang karriere i England. Silvia er nr 1 for meg, skulle hatt han i United. Torres følger etter, Alonso, så DDG (kommer til å klatre) så Costa kanskje

Endret av bshagen
Skrevet

Tja, Silva har vært en gigant de siste tre årene iallfall. Skulle jeg satt opp topp tre ville den sett ut som dette:

1) Alonso

2) Silva

3) DDG

Alonso er en av de beste spillerne jeg noen sinne har sett.

Skrevet

Oisann? Fryktelig god - uten tvil, men én av de beste spillerne noensinne? Njaaaaaaaa, det syns jeg er store ord. Men det er selvsagt subjektiv, smaken er som baken :)

Skrevet

Ikke mange i PL de siste 15 årene som jeg mener har holdt samme nivå. 10-20 spillere kanskje. Alonso presterte i 15 år, i tre ulike land og klubber. Vant alt som kunne krype og gå (foruten PL-gull) og er en gigant.

Rater han på samme nivå som Scholes

Skrevet
Who is the Premier League's greatest Spanish player? The results are in
  1. David Silva (37%) Position: Midfielder.
  2. Xabi Alonso (14%) Position: Midfielder. ...
  3. Cesc Fabregas (13%) Position: Midfielder. ...
  4. Fernando Torres (12%) Position: Striker. Clubs: Liverpool, Chelsea. ...
  5. David de Gea (12%) Position: Goalkeeper. Club: Manchester United. ...
Sep 9, 2018
Gjest Slettet+3165
Skrevet

David Silva klar favoritt, dødt løp mellom resten.

Skrevet

Ikke mange i PL de siste 15 årene som jeg mener har holdt samme nivå. 10-20 spillere kanskje. Alonso presterte i 15 år, i tre ulike land og klubber. Vant alt som kunne krype og gå (foruten PL-gull) og er en gigant.

Rater han på samme nivå som Scholes

Ah! Om du drar så mange spillere inn som «én av de beste» så er jeg enig med deg, men det er ikke gitt at han har en fast plass på den beste 11ern siden starten av PL heller

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...