Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fytti rakkern! De målene som Mkhitaryan og Giroud nå har scoret hører virkelig til sjeldenhetene. Kunst!

Hangeland virker forøvrig litt tåkete etter scroingen. "flere klasser bedre enn Mkhtaryans". Jaja

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kjipt å mene et mål er penere enn et fra United ja. The balls of that guy.

Skrevet

Helt enig i at det var bedre. Men Mkhitaryan sitt er fortsatt et av sesongens peneste. Hadde nok neppe blitt kåret til sesongens mål pga offsiden, men etter alle poengene som har blitt robbet fra oss pga dommeren så var det på plass å la et så fint mål stå.

Skrevet

Kjipt å mene et mål er penere enn et fra United ja. The balls of that guy.

Enig i at det var bedre. Er bare uprofesjonelt å overdrive.

Skrevet

Hehe, flere klasser er kanskje litt å ta i, men Giroud sitt er bedre. Kontringen i forkant, avstanden, at det ikke var offside og tverrligger inn. Helt sykt. Bare å krysse fingrene for flere drømmemål denne sesongen!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kanskje der blir Lucas Leiva sin tur neste gang? Irriterende at alle(minus City) topplagene tar 3 poeng. Glad Liverpool har flest hjemmekamper mot de lagene igjen.

Skrevet

Tok ikke mange timene inn i 2017 før Man Utd-fansen ble så jævla hårsåre. :huh:

Må da være lov å mene at Mkhitaryan kan bare legge seg uten å bli angrepet. Er jo helt naturlig å sammenligne to like mål. :huh:Har .AN.XVIII.IV:. knullet mødrene deres? 

Men ja, Mkhitaryan kan bare gå å legge seg! 

• Liker 6
Skrevet

Jeg gjentar: du klager og syter om nivået, da får du jaggu ta meg bidra til et høyere nivå selv. Du ser selv at den bemerkninger slår negativt inn på de få som tok seg skikkelig nær av at noen kunne si noe sånt. Har forøvrig ikke sagt et ord om de andre, men så syter ikke de heller om ting & tang.

Målet er direkte utsøkt (Girouds), bare så det er sagt, det er en drømmeskåring.

Skrevet

Jeg synes armeneren sitt er penere pga det faktum at han ligger vannrett i lufta.

Det sagt, begge målene er helt sinnsyke. 50-50 når sesongens mål skal kåres

Skrevet

Hehe. Mange United-supportere har nok mer sympati for Arsenal enn de andre lagene i toppen. Alle misliker Chelsea, og det har jo sine naturlige årsaker.

Ganske underlig med alt hatet motsatt vei :(

Utrolig rart faktisk. Arsenal-supporterne tror at de har et rivaleri med oss av en eller annen grunn. Kjenner ikke én eneste United-supporter som misliker Arsenal. Personlig syns jeg de er en særdeles smakfull klubb.

Skrevet

Det er det hatet i fotballen kan gjøre. Men vi lever vel for følelsene våre, gjør vi ikke?

Jeg overrasker megselv stadig over hvor emosjonelt investert jeg er i fotball. Var helt utslitt etter Middlesbroughkampen i går.

Skrevet

La nå Arsenal fans være positive for en gang skyld. De har jo snart brukt opp kvoten sin for i år.

Bare for å måle lengde enda mer... hva er det peneste målet lagene deres har scoret i PL? La oss se noen snutter.

Skrevet

Mye av trøkket og det lille rivaleriet mellom United og Arsenal forsvant med Ferguson. Ellers var det mye fart i de oppgjørene tidlig i årtusenet da Arsenal var gode. Det var også ekstremt dårlig stemning mellom spillerne, mens det aldri fyrte helt av hos fansen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...