Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

1-2 cm over streken, men de hadde vel minst 1 situasjon i mot seg i forrige kamp (burde vært offside på Lukaku ved 1-0 siden han hindret utsikten for keeper). 

Hadde vært morsomt med straffekonk i dag også  :w00t:

Endret av Mr. President™
Skrevet

Fitte. Hadde håpa på Everton i finalen. Mot City blir det mest sannsynlig tap...

Ikke nødvendigvis. De kommer sikkert til å presse høyt og etterlate nok rom for ett Klopp-lag til å finne seg til rette. Det kan gå begge veier. Håper på straffer da  :wee:

Skrevet (endret)

Hva faen? Han har lagt til 3 minutter selv nå..

Nei? De Bruyne lå nede i sånn 8 min. 

For en kjip avslutning for øvrig, Everton kom helt ut av rytmen når De Bruyne lå nede så lenge. 

Endret av Corporal Jenkinson
Skrevet

De Bruyne kommer til å være ute en god stund ass. Fy faen det der så helt forjævlig ut. 

Nøyaktig det samme skjedde meg for halvannet år siden og høyrekneet er fortsatt stivt etter én operasjon og 6 måneder på krykker (cool st0ry bro  :cool: ). Fikk frysninger langt inn i rasshølet av å se den landingen. 

Skrevet

De Bruyne kommer til å være ute en god stund ass. Fy faen det der så helt forjævlig ut. 

Kan fort være avgjørende for tittelsjansene til City. Hvis Arsenal holder spillerne sine skadefri (les Özil) så kan dere om ikke vinne i det minste være med helt til mai.

Skrevet (endret)

Hva var det som skjedde da? Så bare at det ble lagt til mange minutter.

/Så det på Sumo nå ja, det så vondt ut der han landet./

Endret av oOF
Skrevet (endret)

Ble ragdollet og landet med hele vekten på kneet sitt, så ut som kneet twistet feil vei. Kan prøve å finne en GIF av det.

Det er vel positivt det der så vidt jeg har forstått disse kneskadene korrekt, er vel rundt 2-3 måneder og ikke 6-7? 

Her: 

Endret av Corporal Jenkinson
Skrevet

Nei? De Bruyne lå nede i sånn 8 min. 

For en kjip avslutning for øvrig, Everton kom helt ut av rytmen når De Bruyne lå nede så lenge. 

Ahh, da misforstod jeg noe. Trodde det ble lagt til 5 minutter! 

Skrevet

De Bruyne lå nede i sånn 8 min.

Han lå nede i ca. 3 min. Når det skjedde hadde dommer planlagt å legge til 5 min. (som ble vist på tavla). Dermed la han til 3 min til og blåste av rundt 98:00. Var helt korrekt i mine øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...