Gå til innhold

Dom kan true det norske flagg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steng dette.

Burde stå åpent til skrekk & advarsel og eksempel på useriøs media :)

Nei, korset forvinner garantert ikke hverken fra norges, sveriges eller danmarks flagg, for å nevne noen

Forside papirutgave av Vårt Land

post-10740-1276286157,2093_thumb.jpg

VG er ikke noe bedre, men farer med samme tøyset. De burde vel få et trekk i pressestøtten på noen hundretusen. I stedet for å drive folkeopplysning bedriver de fordumming

Skrevet

Steng dette.

Burde stå åpent til skrekk & advarsel og eksempel på useriøs media :)

Nei, korset forvinner garantert ikke hverken fra norges, sveriges eller danmarks flagg, for å nevne noen

Forside papirutgave av Vårt Land

post-10740-1276286157,2093_thumb.jpg

VG er ikke noe bedre, men farer med samme tøyset. De burde vel få et trekk i pressestøtten på noen hundretusen. I stedet for å drive folkeopplysning bedriver de fordumming

Vårtland som startet hysteriet ja.. Hvorfor er jeg ikke overasket :hmm:

Skrevet

Her tror jeg nesten jeg må være litt påståelig. Det var Jyllands Posten som trykte dem først, i danmark. Det var Magazinet (og red Vebjørn Selbekk) i Norge. Er ikke sikker på at VL trykket dem engang, men det kan jo hende.

Skrevet

Her tror jeg nesten jeg må være litt påståelig. Det var Jyllands Posten som trykte dem først, i danmark. Det var Magazinet (og red Vebjørn Selbekk) i Norge. Er ikke sikker på at VL trykket dem engang, men det kan jo hende.

Hehe slik var det ja lett å blande aviser :yes: men ok trodde vårt land var først men var nok exstra :) my bad ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...