Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Av en eller annen grunn får jeg opp at iPhonen har vært like mange minutter i ventemodus, som den har vært i bruk. Men det er jo feil, noen tips ? Har slettet alt av apps, restartet den og nullstilt den i iTunes .

Har siste oppdatering ..

 

Takker for tips :)

 

 

Får det samme selv til tider :thumbdown:

Jeg lurer på om det ikke har noe med at du bruker tlf mens den lader og tar den ut av laderen samtidig som du bruker den :p For jeg hadde ikke det problemet før jeg begynte å bruke dock med vekkeklokke som er på hele tiden. Eller så har det kommet av at jeg har jailbreaka den, men det tviler jeg litt på...

 

Edit: la til quote siden posten var på forrige side

Endret av dTd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv tråden dedisert til operativsystemmodifikasjoner fra fjortenåringer, også kjent som jailbreaktråden.

 

Mulig det er mer hjelp å få der, men du kan gjerne spesifisere påstanden du kommer med. Skjønner ikke at en må være "fjorten" år for å benytte muligheter for en komplett telefon som gjør det som burde vært mulig i IOS mulig.

 

For øvrig fant jeg ut at det var Cydia applikasjonen "Auto 3g", som skrur av 3g etter X antall minutter som utgjorde problemet.

Endret av Skroll
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For øvrig fant jeg ut at det var Cydia applikasjonen "Auto 3g", som skrur av 3g etter X antall minutter som utgjorde problemet.

 

Du er enig i at spørsmålet ditt hørte hjemme i den andre tråden. Bra.

Så lenge hovedårsaken til at folk jailbreaker er å laste ned betalingsapps gratis er det greit å ha to adskilte tråder.

 

Idiotisk påstand var det, men alle må få ha sin mening her i livet ;)

 

Nå får jeg endelig nattesøvnen tilbake som jeg endelig har fått din bekreftelse på at jeg får mene noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har begynt å bruke VPN litt nå og opplever at den driver å kobler seg ut etter noen minutter. Noen som opplever det samme? Ser ingen parametere for "idle disconnect" eller den slags. Samme VPN forbindelse fungerer fint på PC og VPN leverandøren støtter både iPhone og iPad med full beskrivelse av oppsett. Virker helt ok når jeg bruker applikasjoner men når jeg lar den ligge i fred litt så kobler den ut.

 

Kjører den via WiFi som holder seg påkoblet hele tiden.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

For øvrig fant jeg ut at det var Cydia applikasjonen "Auto 3g", som skrur av 3g etter X antall minutter som utgjorde problemet.

 

Du er enig i at spørsmålet ditt hørte hjemme i den andre tråden. Bra.

Så lenge hovedårsaken til at folk jailbreaker er å laste ned betalingsapps gratis er det greit å ha to adskilte tråder.

 

Idiotisk påstand var det, men alle må få ha sin mening her i livet ;)

 

Nå får jeg endelig nattesøvnen tilbake som jeg endelig har fått din bekreftelse på at jeg får mene noe.

 

Noen jb faktisk bare for å ha flere muligheter, winterboard, sbsettings med flere.

Er ikke alle som installerer instalius for å laste ned gratis apps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...