Gå til innhold

Iphone 4 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp en HTC Hero, du vil aldri få den oppdatert, du kan drite i nye funksjoner og forbedringer

 

Morsomt, jeg kjører Android 2.1 på min Hero :)

Installerer 2.2 så snart det er stabilt nok på Hero.

 

Det er ikke alle som gidder å mekke og jailbreake og installere alle slags custom versjoner av ting... Hvorfor skal HTC unnskyldes fordi de ikke gidder å ta kundene sine alvorlig?

Lenke til kommentar

Jeg syns også HTC tråkket i baret ved å love kundene oppdateringer, men dersom man plages av det er det ikke verre enn å sette av 10 minutter til å legge inn noe uoffisielt.

 

Hvis butikken er utsolgt for pizza og du virkelig vil ha pizza; hvorfor ikke lage det selv hvis du har ingrediensene tilgjengelig? :)

Lenke til kommentar

Ang. oppdatering av 3G vil iOS4 versjonen for denne være en «light» utgave. Dette grunnet eldre maskinvare. Nå har således også Android oppdatert programvaren sin den siste tiden, så dette er ikke unikt for Apple. Nå er det en rekke ny egenskaper med iPhone4 annet en programvaren.

 

Se alle detaljene

 

@Det Skumle Fjellet

 

Klart at enkelte ting vil være for krevende, men det er fint at de oppdaterer likevel.

 

Det står jo overalt på forumet at Sony lanserer nye telefoner med Android 1.6, HTC som ikke oppdaterer sine eldre modeller, etc.

 

Jeg er riktignok ikke noen stor telefonentusiast, men jeg syntes dette virker som en positiv ting med Apple (sett fra mitt noe mobil-uinteresserte ståsted).

Lenke til kommentar

Glasset skal kunne måle seg mot safirglass, det er ikke dårlig. Hvis det stemmer er det temmelig motstandsdyktig mot riper, og vanskelig å knuse. (Se hvordan de bøyer det i videoen)

 

Pokkers, jeg hadde ventet å kunne laste ned OS4 i kveld. Kanskje de jobber med å tette sikkerhetshullet som ble oppdaget med Ubuntu?

Lenke til kommentar

Gleder meg VELDIG til å se skjermen sammenlignet med Samsung sin Super Amoled skjerm på f eks Samsung Wave. Kanskje den nye skjermen er eeenda mere lyssterk ? Uansett så er nok jeg solgt.. Skattepengene går nok uten tvil til denne! Det er som mange sier at MANGE andre mobiler har bedre specs osv.. Men apple klarer å få alt til å gå så sykt smooth!! Det teller en del!

Lenke til kommentar

Jeg syns også HTC tråkket i baret ved å love kundene oppdateringer, men dersom man plages av det er det ikke verre enn å sette av 10 minutter til å legge inn noe uoffisielt.

 

Hvis butikken er utsolgt for pizza og du virkelig vil ha pizza; hvorfor ikke lage det selv hvis du har ingrediensene tilgjengelig? :)

 

Jeg har brukt opp alle ingrediensene og tålmodigheten min på å reinstallere Windows. Nå vil jeg ha pizza som bare virker! :)

Lenke til kommentar

PR-sirkuset imponerer igjen. De vet hvordan de skal gjøre dette her, med direkteoverføring både i store nettaviser nasjonalt og internasjonalt. Omtalen er vel på størrelse med en middels naturkatastrofe.

 

Er strengt tatt på tide at de streamer presentasjonene sine. Var nok rimelig flaut for de når ett bitte lite firma som twit.tv klarte å streame Ipad-lanseringen uten at Apple streamet den selv.

Lenke til kommentar

PR-sirkuset imponerer igjen. De vet hvordan de skal gjøre dette her, med direkteoverføring både i store nettaviser nasjonalt og internasjonalt. Omtalen er vel på størrelse med en middels naturkatastrofe.

 

Dog ser ikke dette produktet ut til å være noen katastrofe. Det er go'fot mentaliteten til Nils Arne Eggen, hvor de jobber med å bli bedre på det de er god til, men dessverre ikke på det de er svak til. Låst mot operatører, paternalismen og det at den fortsatt ikke makter å vise alt innhold på Internett er akilleshælen. De gjør seg fortsatt ikke attraktiv for kundegruppen jeg tilhører, som er litt kjedelig. Men for dem som er fornøyde iPhone-kunder kan jeg vanskelig se at de ikke vil bli storfornøyd med dette.

 

Akkurat som RBK spås en sikker gullmedalje, vil jeg si iPhone går for gull også og vil ta den ganske så enkelt.

 

Ja, en må si media er passelig "teite" i toppen. De sparer vel Apple for noen milliarder i reklamebudsjettet.

 

Og det er faktisk skremmende å se hvordan saueflokken følger etter. Apple kommer langt fra med noe særlig nytt. Ikke det at jeg mener iPhone er dårlig, men å få "våte drømmer" av at en produsent relanserer 2 - 4 år gamle tekniske nyheter er for meg sinnsvakt.

 

For å si det rett ut, Apple under Jobs ledelse har blitt en reinspikka reklamemaskin.

 

Jeg har Android 2.1 på min Samsung Galaxy Spica atm og den har hvert til telefonen ganske lenge. Android oppdaterer software ganske ofte, men hver telefonleverandør gidder ikke oppdatere sine telefoner.

 

Samme her.

 

Syk bildekvalitet anyone?

 

 

Om et 5 Mpix kamera (selv i en mobiltelefon) ikke klarer bedre under så optimale forhold som dette bildet er tatt, kan de la være å ha kamera.

 

@hvakrg:

 

Det er da ikke vits i å bruke ressurser på det alle andre gjør gratis for de.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...