Gå til innhold

Iphone 4 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som husker hvor lang tid det tok i fjor, i fra Iphone ble lansert og til den var på plass i nettbutikker/telenor/netcom eller hvem som får den først?

 

EDIT: 24 Juli ble Iphone 3GS testet på amobil, så circa 10 Juli burde det være mulig og få tak i Iphone 4 ;)

Vist jeg ikke husker HELT feil var det vel Netcom som fikk iPhone først. 

 

 

 

Lenke til kommentar

Noen som husker hvor lang tid det tok i fjor, i fra Iphone ble lansert og til den var på plass i nettbutikker/telenor/netcom eller hvem som får den først?

 

EDIT: 24 Juli ble Iphone 3GS testet på amobil, så circa 10 Juli burde det være mulig og få tak i Iphone 4 ;)

Vist jeg ikke husker HELT feil var det vel Netcom som fikk iPhone først. 

 

Okei.. Takk.. Kjekt å vite.. Da blir det nok en hvit Iphone 4 forhåndsbestilling så fort det er mulig..

Lenke til kommentar

Endelig har iPhone blitt et alternative. Multitasking, effektiv prosessor, greit kamera og overlegen skjerm, i tillegg til bra design og stort utvalg nytteprogrammer. Skal ikke se bort i fra at dette blir min neste telefon. Jeg har tidligere vært negativ til iPhone, men nå overrasker Apple. Skulle egentlig mangle da, vi er tross alt i 2010.

 

Hva er alternativene?

Lenke til kommentar
Det som er helt sykt med iPhone 4 er at den har kamera i front

 

Ta det nå helt med ro eple-gutt. Kan ikke huske sist jeg hadde en t elefon uten kamera forran. (SE G900, HTC Tytn 2 og nå N97) KAMERA FORRAN, WÆÆ

Det interessante er jo om Apple faktisk får folk til å bruke videotelefoni på mobil. Jeg har hatt det på tidligere telefoner, men brukte det aldri fordi det var hipp som happ om det fungerte, det var kronglete å få igang og kvaliteten var helt latterlig.

 

At Apple tar i når de presenterer produktene sine er ikke noe nytt ...

Lenke til kommentar

PR-sirkuset imponerer igjen. De vet hvordan de skal gjøre dette her, med direkteoverføring både i store nettaviser nasjonalt og internasjonalt. Omtalen er vel på størrelse med en middels naturkatastrofe.

 

Dog ser ikke dette produktet ut til å være noen katastrofe. Det er go'fot mentaliteten til Nils Arne Eggen, hvor de jobber med å bli bedre på det de er god til, men dessverre ikke på det de er svak til. Låst mot operatører, paternalismen og det at den fortsatt ikke makter å vise alt innhold på Internett er akilleshælen. De gjør seg fortsatt ikke attraktiv for kundegruppen jeg tilhører, som er litt kjedelig. Men for dem som er fornøyde iPhone-kunder kan jeg vanskelig se at de ikke vil bli storfornøyd med dette.

 

Akkurat som RBK spås en sikker gullmedalje, vil jeg si iPhone går for gull også og vil ta den ganske så enkelt.

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske den kom med QWERTY-hardware tastatur. Jeg klarer ikke venne meg til å skrive på skjermen. Jeg har absolutt ingen erfaring med iPhone, men jeg må si at jeg faktisk ble fristet til å gi denne en sjanse. Ikke fordi den nye modellen tilfører noe ny funksjonalitet som jeg MÅ ha, men heller det at jeg føler iPhone begynner å bli litt mer modent. Jeg tror denne nye modellen kommer til å bli en kjempesuksess.

 

Jeg har alltid hatt en WinMob mobil, men jeg er villig til å gi den en sjanse før det nye Win 7 Mobile dukker opp i butikken.

 

 

 

-T

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar

Jeg har vært på utkikk etter ny telefon, og har vurdert Android-telefoner og iPhone.

 

Det jeg synes virker bra med Apple er at de faktisk oppdaterer gamle telefoner til nytt OS. Tenk, folk som har en 2 år gammel iPhone 3G kan oppdatere til nyeste versjon!

 

Jeg synes det er ekstremt lite fristende å kjøpe fra en av de andre mobilprodusentene. Kjøp en HTC Hero, du vil aldri få den oppdatert, du kan drite i nye funksjoner og forbedringer. Apple ser det vel på en litt annen måte siden de er en datamaskinprodusent, og ikke en produsent av engangstelefoner...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...