Gå til innhold

Hvis jeg må holde ut enda mer av dette tøvet blir jeg gal


Anbefalte innlegg

Hvis jeg må lide meg gjennom flere seanser på puber og kaféer der en eller annen fjott sitter og lirer av seg pro-palestinsk dritt og raljerer om "disse jævla jødene" mens de unge attraktive kvinnene sitter der og stirrer på mannen som om han var jesus kristus og brad pitt samtidig, i vill nesegrus beundring, så blir jeg søkke hakke gal.

 

-drittlei-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du lei fordi du aldri har vært på Gazastripen, du omtrent aldri har møtt en jøde og fordi palestinerne er steingale her i Norge, samt at de har bomba hverandre siden før du og jeg ble født, og at nyhetsverdien av "nei nå skjedde det igjen" ikke bringer frem noen følelser lengre?

 

Da er jeg enig :)

 

Btw, skal du "ta igjen", kan du lese deg opp i saken, og ta israelernes side. Du kan snu det til at "de er mandige og står opp for seg selv". De dumme jentene (egentlig alle) digger det :yes:

Endret av FlinkeFreddy
Lenke til kommentar

Hvis jeg må lide meg gjennom flere seanser på puber og kaféer der en eller annen fjott sitter og lirer av seg pro-palestinsk dritt og raljerer om "disse jævla jødene" mens de unge attraktive kvinnene sitter der og stirrer på mannen som om han var jesus kristus og brad pitt samtidig, i vill nesegrus beundring, så blir jeg søkke hakke gal.

 

-drittlei-

I Norge er de fleste propalestina, spesielt kvinner fordi de er mer venstrvridde generelt. Det hjelper å ha "rikitge" meninger i dating.

Lenke til kommentar

Hva slags damer er dette egentlig som liker/gidder høre på politikk når de er på by'n? Sånn sett skal jeg gi trådstarter rett. Sjøl styrer jeg unna sånne "venstre-vridde" puber. Denslags har holdt på siden Nei til Atomvåpen bevegelsen hadde sin storhetstid

Lenke til kommentar

Åhh, er lille gutt misunelig? :tease:

Da kan vel du svare han,

"Vel vi jøder, vi er ekstrem gode sivil killere. beat that"

Eller så kan du prøve på å ta av deg jødehatten, jentene ser ikke det så attraktivt eller?

Ja siden jentene der han går digger de som hater jøder begynner jeg å lure på om han heger på nazi puber og cafer :hmm::p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Åhh, er lille gutt misunelig? :tease:

Da kan vel du svare han,

"Vel vi jøder, vi er ekstrem gode sivil killere. beat that"

Eller så kan du prøve på å ta av deg jødehatten, jentene ser ikke det så attraktivt eller?

 

Hvor kommer plutselig du fra?

Aldri sett deg før å plutselig langer du ut mot alle med strengt talt ganske latterlige påstander og setninger. "Vi er ekstem gode sivil killere" Seriøst?

 

On topic: Jeg pleier å diskutere imot dem, det beste jeg vet er å diskutere politikk med venstrevridde i fylla, de blir så skrekkelig sure.

Lenke til kommentar
Ja siden jentene der han går digger de som hater jøder begynner jeg å lure på om han heger på nazi puber og cafer :hmm::p

 

Jupp, slike ting har ikke vært på sted i en eneste av stedene jeg har vært på. Nå lurer jeg utrolig mye på hva slags steder han går til for å få slike damer. Arabian hotline? På de stedene jeg henger på har ikke politikk noe å gjøre. Vil nok også garantert resultere med slag i trynet uansett hva du sier.

 

 

 

Hvor kommer plutselig du fra?

Aldri sett deg før å plutselig langer du ut mot alle med strengt talt ganske latterlige påstander og setninger. "Vi er ekstem gode sivil killere" Seriøst?

 

Jo det skal jeg si deg, om ikke du forsto det innlegget var det mere ment som spøk, ikke det at dere ikke er noen dårligere sivil killere, ikke ta meg feil prøver ikke på å snakke nedsettende om dere.

 

On topic: Jeg pleier å diskutere imot dem, det beste jeg vet er å diskutere politikk med venstrevridde i fylla, de blir så skrekkelig sure.

Jeg skal se deg gjøre det på de vanelige klubbene i byen.

Da kommer du hjem med et digert merke.

 

Bobbylove

Kan jeg få spørre om alderen din? Siden på fylla du er på blir det snakk om politikk.

Endret av The-One
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prater noen ganger om politikk på puben men føler ikke damene svermer rundt meg da :hmm:

 

Da ligner du ikke det ariske idealet, Jesus Kristus og Brad Pitt.

Er blod med lyseblont hår så arisk er jeg nok :p

Hehe godt å se at jeg ikke er den eneste som diskutere med venstre vridde her :D

Jeg er på høyresiden politisk men støtter Palestina i denne saken :thumbup: bare sånn btw :cool:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prater noen ganger om politikk på puben men føler ikke damene svermer rundt meg da :hmm:

 

Da ligner du ikke det ariske idealet, Jesus Kristus og Brad Pitt.

Er blod med lyseblont hår så arisk er jeg nok :p

Hehe godt å se at jeg ikke er den eneste som diskutere med venstre vridde her :D

Jeg er på høyresiden politisk men støtter Palestina i denne saken :thumbup: bare sånn btw :cool:

 

Står det ikke kommunisme på avataren eller er det fleipe bilde? Ser ikke så godt siden er litt lite :blush:

Lenke til kommentar

Prater noen ganger om politikk på puben men føler ikke damene svermer rundt meg da :hmm:

 

Da ligner du ikke det ariske idealet, Jesus Kristus og Brad Pitt.

Er blod med lyseblont hår så arisk er jeg nok :p

Hehe godt å se at jeg ikke er den eneste som diskutere med venstre vridde her :D

Jeg er på høyresiden politisk men støtter Palestina i denne saken :thumbup: bare sånn btw :cool:

 

Står det ikke kommunisme på avataren eller er det fleipe bilde? Ser ikke så godt siden er litt lite :blush:

Hehe ja er lite :p

Står på teksten "If you program in Linux you suport Comminisem"

med bilde av saten som står bak en fyr som sitter på en Pc. Satan står der med kommunist uniform :p

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...