Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå gir jeg opp snart! Jeg har PC-versjonen og sitter fast tidlig i kampanjen fordi de forbanna Hellfire missiles nekter å skytes ut. Hva er det jeg gjør galt? Først må jeg bruke maskingeværene til flyene. Det er greit nok, bare sikt, hold nede venstre musknapp og beveg musen i retningen de skal skyte. Men Hellfire? Alt det står er å holde nede venstre musknapp for å markere målet. Det burde ikke være så komplisert, men etter å ha feilet tretti ganger på rad uten å skyte en eneste missile gir jeg opp. Er det en bug? Må jeg bruke en gamepad for å bruke missiles?

Skrevet

Nå gir jeg opp snart! Jeg har PC-versjonen og sitter fast tidlig i kampanjen fordi de forbanna Hellfire missiles nekter å skytes ut. Hva er det jeg gjør galt? Først må jeg bruke maskingeværene til flyene. Det er greit nok, bare sikt, hold nede venstre musknapp og beveg musen i retningen de skal skyte. Men Hellfire? Alt det står er å holde nede venstre musknapp for å markere målet. Det burde ikke være så komplisert, men etter å ha feilet tretti ganger på rad uten å skyte en eneste missile gir jeg opp. Er det en bug? Må jeg bruke en gamepad for å bruke missiles?

Enten bare trykk, eller hold inne skyte-museknapp.

Mulig du må scrolle for å velge riktig våpen.

Skrevet (endret)

Har satt opp en server med navnet "Kristiansand Kamp sone!" om noen vil spille der :new_woot:

Så langt har den vært aktiv døgnet rundt

14Oct-Thursday-6Gpi7k-thumbnail.jpg

Endret av Merko.
Skrevet

Det er akkurat det jeg gjør, men det skjer ikke en dritt.

Skrevet

349 fra Game.no med a-post levering, hadde spillet igår når jeg kom fra jobb :)

Veldig fornøyd med leveringa der ja, tror jeg skal handle mer der.

Spillet er jo kult nok det, en smule frenetisk men er mye action så skal ikke klage :p

Skrevet (endret)

Det er akkurat det jeg gjør, men det skjer ikke en dritt.

Hadde samme problem, det som funket for meg var å lene seg til høyre (E) eller venstre (Q), da fikk jeg opp lasersikte og kunne skyte!

Endret av kaasa92
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke likte Medal of Honor multiplayer delen litt engang. Sinnsykt kjipt for hadde gledet meg en stund

Rart, for det kommer på 3. plass for meg, etter BF2 og CoD 4...

Det er jo helt utrolig, og stedene er mind-blowing...

Skrevet
Get access to the Battlefield 3 beta!

Owners of the The Medal of Honor Limited Edition will also receive an invitation to the beta for another highly-anticipated EA shooter, Battlefield 3™. Battlefield 3 is the latest entry in the award-winning shooter franchise from DICE in Stockholm, Sweden.

Står det på Steamsiden med MoH.

Skrevet

Fuuuuuuuuck, hadde en ræv trening og gleder meg til å teste MOH. Kjørte i full fart ned til Spaceworld med min ultra kule lett sykkel. Kommer inn i butikken, ser MOH til Ps3 for 499. Smiiiiiiiiiiler, går bort til kassa, legger den på disken. Har du legitimasjon? Fuuuuuuuuuuck. Jeg er 16, har lov til å kjøre rundt med et potesielt døsdvåpen mellom beina, men kan faen ikke spille et tv spill med 18 års grense?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...