Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er fullt klar over at grafikk ikke er så viktig. :)

Fakta er at jeg bare ikke orker å begynne fra scratch med få våpen og lite perks. :p

Er jo få dager til MoH må allikavel, så er ikke liv om å gjøre. Nå fant jeg jo Krisiansand serveren på BFBC2, så nå er det gøy å spille igjen. Det går veldig opp å ned det der.

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Har spilt det en time nå. Orker ikke vente til min pre order kommer og mange dager til.

 

Det er ikke bra. Føles som å spille et lavbudskjetts-spill. Har bare spilt en time, kom igjennom "prologue". Spilte på hard, kunne klart det med pistol. Men er spillbart. Kommer nok til å fullføre. Kan også bli bedre lengre utti.

 

Men dårlig førsteinntrykk. Grei dialog, og lydeffekter, godkjent grafikk, men føltes.. billig.

 

Kommer til å laste opp flere videoer på release. Tør ikke før.

Lenke til kommentar

Ser gameplay fra Singel player nå på youtube. Ikke så epic foreløpig. Men krysser fingrene for at spillet gir en knall følelse. Men from the looks of it, vinner Black Ops min stemme av disse to. Selv om MoH er det jeg gleder meg mest til akkurat for øyeblikket. Kan ha noe med at det kommer først, og jeg ikke har noe annet å spille for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Er spillet ikke kommet ennå? Jeg sitter og installerer Medal of Honor: Tier 1 edition. Er det ikke fullversjonen? (kjøpt fra den lokale sjappa.)

 

Tror ikke de skal selge før 14. Okt, men er vel noen som ikke bryr seg om det.

Du har spillet ja.

 

Lurer på om vi som har bestilt på EA store får laste ned i dag.. Skal bli tilgjengelig om 4 timer...

Lenke til kommentar

Jeg liker det. Det er for tidlig å si noe om karakter da jeg kun har spilt det første brettet og ikket testet multiplayer, men det lover bra. :)

 

Edit: Hm... jeg har PC-versjonen og prøve multiplayer, men jeg kan kun bruke tastaturet til å bla i menyene? Det var jo bra... Selve spillet ser svært vakkert ut og er morsomt å spille, så jeg tar mye heller dette enn f.eks Bad Company 2. Dessuten får jeg automatisk mer stash i Battlefield 3, om jeg gidder kjøpe det. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...