Gå til innhold

Synnøve Fjellbakk Taftø tvangsinnlagt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synnøve Fjellbakk Taftø sier:

15. 05. 2010 klokken 06:59

Jeg har gitt Siv Jensen i oppdrag å danne en mindretallsregjering og sagt at jeg kan overta som justisminister hvilken dag som helst.

Tja?

Det at hun tror hun er i posisjon til å gjøre noen av disse tingene sier bare noe om hvor totalt hun har mistet bakkekontakten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg er på -ingen- måte noen ekspert, men slik jeg forstår det er det ikke umulig at anlegg for psykiske lidelser kan være arvelig. Om noen med bedre kompetanse mener jeg tar feil setter jeg pris på å rettes.

http://no.wikipedia.org/wiki/Psykisk_lidelse

"Psykiske lidelser kan skyldes arvelige, fysiokjemiske, psykologiske eller sosiale forhold."

 

dvs dere to er enige om den saken. hehe

Lenke til kommentar

Slipp Synnøve Fjellbakk Taftøs løs og gjør henne til justisminister med Siv Jensen som statsminister nå med en gang!

 

...

 

Kanskje noen burde ringt og spurt dattera om HVEM som har sendt en bekymringsmelding til helsevesenet?

 

...

Skulle bare mangle at hu har hatt en mindre blodpropp i hjernen som gjorde henne tullete grunnet alvorlig hjerneskade, og at hun dør på (mental)sykehuset, akkurat NÅ innen kort tid.

 

...

Da hører vi aldri enden på det fra Nyhetsspeilet.

Jeg har selv en tante som var tvangsinnlagt mot sin vilje.

Helt forferdelig.

Nødvendig? Ja.

 

Shit.

http://www.snl.no/.sml_artikkel/kverulantparanoia

HELE Nyhetsspeilet kan risikere å bli tvangsinnlagt grunnet denne diagnosen :D

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Jeg har forresten hørt om denne EU-varsleren i årevis. Om hun skriver mest selv, eller har mange helfrelste tilhengere er ukjent. Men når du erklærer at du er klar for å tiltre som justisminister kan det ha tippet over dersom det er skrevet i fullt alvor.

 

Likevel så er det jo litt interessant med en ansatt i UD, og også tidligere aspirant, som går helt ut av alle rammer og kommer med masse avsløringer. Noe kan jo være sant og kritikkverdig selv opm hun er psykisk syk?

Lenke til kommentar

Preiker vel til koret, for å si det sånn, men..

 

Det er jo åpenbart at noe ikke helt stemmer oppi hodet på dama. I den berømte artikkelen skriver hun om seg selv i tredjeperson, tror at hun er i posisjon til å gi politikere oppdrag og til og med selv stille som justisminister sånn helt uten videre. Hun evner ei heller å se at FRP ikke skiller seg ut fra andre partier ang. de bestemmelsene hun ser ut til å ha hengt seg opp i, noe man skulle tro var svært viktig og ikke minst enkelt å få med seg.

 

Etter litt googling har jeg fått forsterket dette inntrykket x1000. Følgende er utdrag fra en "bok" hun har skrevet:

 

Med et grøss gikk det opp for meg at kjernen i det

kapitalistiske maktsystemet som styres av jøder, jesuitter og

Jehovas Vitner og som tar sikte på å slavebinde verden, er

psykiatrien, denne kvasivitenskapen som egentlig er en

dødsindustri. Ville jeg gå til kamp mot Djevelen, måtte jeg ha

mot til å bevege meg innenfor hans sirkler.

 

Jøder, jesuitter og J.V. er altså Djevelen og må bekjempes.

 

Den 17. august 1945 forledet

Jens Christian Hauge og Einar Gerhardsen gamle kong

Haakon til å frata norske kvinner retten til selv å velge seg

mann.

 

Joda, de hadde fortsatt den retten, bare ikke til å velge seg en tysk nazist.

 

I begynnelsen av 1990-årene la Jonas Gahr Støre og

Morten Wetland samt deres marionetter Gro Harlem

Brundtland og Thorvald Stoltenberg grunnlaget for å frata

Norges befolkning resten av organisasjonsfriheten.

 

Jonas Gahr Støre går igjen i det meste Synnøve skriver. Det ville ikke overrasket meg om hun hadde beskrevet ham som "Djevelen selv" eller som jødisk rom-øgle e.l.

 

I New York traff jeg Bjarne Lindstrøm for første gang. Jeg

skammet meg over å være norsk da jeg så hvordan Lindstrøm

svinset og svanset for å oppfylle det minste vink fra sine

oppdragsgivere, USAs og Israels delegasjoner. En dag da jeg

stod sammen med en østerriksk kollega og så på hvordan

Lindstrøm opererte, spurte hun: «Your Mr. Lindstrom, is he a

Jew?» «I don’t know, but he certainly operates like one»,

smilte jeg tilbake.

 

Hadde nok funnet seg fint til rette i Vigrid, hun her..

 

Men egentlig er Gro Harlem Brundtland en uviktig person.

Mitt fokus er på de kapitalistlakeiene som styrer henne. I min

tid var det Jonas Gahr Støre og Morten Wetland. Nå har de

fått større oppgaver. De er i full sving med å konslidere

jesuitterveldet i Norge.

 

Støre og jesuittene konspirerer igjen.

 

Egentlig er Opplysningsvesenets fond en tåpelig

frimurerkonstruksjon som overfører fellesverdiene som

tilhører befolkningen til Lucifer (Djevelen)

 

Min visjon er at Det nye Jerusalem bygges på Rønvikjordene med

Marmorslottet i sentrum slik at Apokalypsens

dommedagsprofetier endelig kan anses oppfylt.

 

Osv.

 

Slikt er kanskje ikke i seg selv grunn til å tvangsinnlegge noen (burde kanskje vært det?), men jeg mener det er et åpenbart tegn på at det skrangler godt i toppen på henne. Tipper familien ser at det også på andre måter har rablet for henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hun snakker vel ikke om seg selv i tredjeperson? Hun refererer hva en av støttespillerne hennes sier om henne?

 

Uansett så bør det mye til for å legge inn noen. Utsagn som "Jøder som kontrollerer verden" og "korrupte politikere" ville ha fylt opp avdelingene raskt.

 

Om jeg påstår at NAV sin ledighetsstatistikk er villedende og at konsekvensene av innvandring dysses ned av mediene. Kan jeg da risikere å bli tvangsinnlagt?

 

Jeg synes det kanskje blir i drøyeste laget......

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er nok mer enn det som ligger bak vurderingen også.

Det er greit nok at man tror på konspirasjonsteorier, men det er grenser på hvor uviktig en person kan være før det bare blir tull.

Og om mindre enn 1 promille av landets befolkning i det hele tatt hvem personen er, så er du godt på vei over den grensen.

Dama fremstår som disillusjonisert og.. gal. Det er nok gode vurderinger gjort av folk med utdannelse til å gjøre dem.

Lenke til kommentar

Det er nok mer enn det som ligger bak vurderingen også.

Det er nok gode vurderinger gjort av folk med utdannelse til å gjøre dem.

Hvorfra kommer denne blinde tilliten til maktapperatets leiesoldater?

 

Om du hadde kjent deres kalde klør rundt din egen nakke, ville du kanskje tenkt annerledes.

Lenke til kommentar

Det er nok mer enn det som ligger bak vurderingen også.

Det er nok gode vurderinger gjort av folk med utdannelse til å gjøre dem.

Hvorfra kommer denne blinde tilliten til maktapperatets leiesoldater?

 

Om du hadde kjent deres kalde klør rundt din egen nakke, ville du kanskje tenkt annerledes.

Som jeg allerede har skrevet flere ganger, det er ingen grunn til å tro annet, vi snakker her om en person der antall mennesker som vet om henne forbigåes av programmlederne på tv-shop. Hun er en mindre politisk trussel enn en veps på stortinget.

 

Det finnes langt mer spennende og farlige folk der ute, som antageligvis får prioritet over henne i den politiske fareskalaen, for eksempel alle med stemmerett...

Lenke til kommentar

Det er nok mer enn det som ligger bak vurderingen også.

Det er nok gode vurderinger gjort av folk med utdannelse til å gjøre dem.

Hvorfra kommer denne blinde tilliten til maktapperatets leiesoldater?

 

Om du hadde kjent deres kalde klør rundt din egen nakke, ville du kanskje tenkt annerledes.

Jeg stoler heller på "maktapparetets leiesoldater" enn tilfeldige personer (deg) på internett. Dette er personer som har lang erfaring innenfor psykiatri, og jeg er rimelig sikker på at de vet en god del mer om saken enn du gjør. Selvfølgelig gjøres det feil, men det er jo ganske klart her at ikke alt står helt bra til hos denne kvinnen (og de aller fleste i Nyhetsspeilet). Å tro at dette er et forsøk på å kneble hennes politikk er helt latterlig; det er jo ingen som vet hvem hun er.

 

 

At noen faktisk tror på det som står i Nyhetsspeilet når de klarer å lire av seg ting som

Hun har pleid å bli innesperret og kjemisk mishandlet på Nordland Psykiatriske Sykehus.
, for å ikke snakke om ufo- og konspirasjonsteorier, er ganske utrolig. Endret av Frexxia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...