Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!


Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Ja snakker om det, ja blir ikke lenger pedofil, men hebefil, men er enig i at små barn ikke skal bli utsatt for det, og at dem tåler ikke det, så klart, :)

Men du spekulerer i at de psykologiske skadene (antagelig) skyldes samfunnets tabuer og offer-stempling, hvis ikke jeg har misforstått noe...?

 

EDIT, angående første mens og alder: ja, det er en generell trend av tidligere mens hos barn, men vi vet ikke hvorfor ennå. Det eneste vi vet sikkert er at det skjer for fort til å være genetisk.

Endret av Dunsay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var det forskerne trodde først, men så fant de at mensen kom tidligere hos unger som ikke var overvektige også. De har ikke funnet noen klare fellesnevnere ennå.

 

Ja, barns kroppsvekt ser ut til å være en viktig faktor for tidlig pubertet, men det er ikke spesielt for overvektige barn. Det gjelder for alle.

 

EDIT: At du tror det skyldes tabuer og offer-stempling er jeg uenig i, men der kan vi stå og stampe så mye vi vil begge to. Det er ingen av oss som vet det sikkert.

Endret av Dunsay
Lenke til kommentar

Unge debutanter pleier å debutere med jevnaldrende, ikke med godt voksne. Jeg debuterte selv i en alder som kan anses å ha vært tidlig, med min jevngamle, daværende kjæreste.

 

Tidlig sex er ikke synonymt med psykiske problemer, nei, men tidlig seksualisering er. Barn forventer at voksne er stødige, stabile og forutsigbare. Brytes dette med blir barnet usikkert, og reagerer med aggresjon.

Lenke til kommentar

Er faktisk litt usikker om det er Danielle som har latt seg intervjue.

 

Danielle sier 4-13 er alderen for han, mens "Kristoffer" på Aftenposten sier 6-12. Danielle sier han fant det ut når han var rundt 14-15, mens Kristoffer sa han har forelsket seg i barn siden 10års-alderen.

 

:hrm:

 

Isåfall er jo det flott! At flere våger seg frem i media, mener jeg!

Lenke til kommentar

Men jeg har da for faen lov å mene det jeg vil. Hadde jeg funnet ut at en voksen person fantaserte om barnet mitt, på samme måte som jeg fantaserer og har lyster om kvinner hadde det vært synd i denne personen. Dessuten vet man aldri om personen kan krysse grensen, det vil det alltid være en stor risiko for.

Jeg fantaserer om å ha sex med din mor. Din mor ønsker ikke å ha sex med meg.

 

Konklusjon: **** off. Din tanke er fri.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...