Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nick: FøkkAlt

Navn: Herman T**********

Fødselsår: 1994

Sivilstatus: Singel

Interesser/hobbyer: Politikk, Attac, SU, Musikk, Gitar, Bass, Skate og hate sport!

 

Jeg er politisk engasjert. Er da Anarko-sosialist/anarkosyndikalist og antieist! Så jeg loker rundt på Attac og SU møter! :D

Du finner meg i Larvik, enten på skateboardet eller et sted som brenner! Om du ikke finner meg ute så ser du meg på et eller annet gatekjøkken med god kebab eller inn på rommet mitt med gitarn på fanget!

Jeg elsker flammer, for jeg får et hefti kick av flammer, og jeg digger når ting eksploderer. Liker godt å finne spesielle steder å pyre! hehe :D

Jeg elsker musikk! No Music, No Life! Jeg er da veldig fan av punk, ska og metal! Så lenge det er fete riff, bra soloer og/eller politiske tekster så er det kanon! :D haha

Favorittband:

The Casualties

The Unseen

Leftover Crack

Time Again

Pantera

Bring Me The Horizon

Bullet For My Valentine

Metallica

 

Jeg er også en anti-paradise hotel dude! Det er noe av det jævligste jeg veit om! Skjønner ikke folk gidder å bli hjernevaska av sånn drit, men det er deres valg! :)

 

Mer gidder jeg rett og slett ikke å skrive! håper det var nok om meg! :D

 

bilde:

http://www.facebook.com/profile.php?id=1326161345#!/photo.php?pid=6038863&id=537072673&fbid=429386117673

jeg er til høyre og det er køddebilde... lolol

Endret av FøkkAlt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, godt å vite at du en dag kommer til å vokse ifra deg det barnslige tullet du holder på med nå.

 

haha! Jeg er gla jeg ikke er en sossegutt som er med i Unge Høyre bare fordi de kuleste er med der! "ææææ! fattern kjøpte meg en ny iPod Touch lixhaaaam. Det var lixhzam en ripe på baksia da vettu.. heheheheeeee"

 

"vææææ! jeg må ikke bli skitten på buksa mi! Den koster 15 000 lixxx!"

Endret av FøkkAlt
Lenke til kommentar

Du tror ikke det finnes en mellomting mellom anarki og blærete pappagutt da, en som ser på ting med litt realistiske øyner. SU vil jo fjerne privat eiendomsrett, rett og rimelig?

 

Stemmer'e kai! Men hvorfor skulle ikke anarkisme funke? Vi trenger ikke ta det her... har lagt ut en tråd som heter Anarkisme, ikke anarki ... kjør heller diskusjon der! Men ja, det er jo noe SU vil :)

 

Også glemte jeg noe annet med fakta om meg: jeg legger meg til rimelig tid!

 

natta folks! heh

Lenke til kommentar

Du er anarkist og støtter SU? Noe jeg ikke får med meg her?

 

Jeg kjenner din type TS. Du er en av mange typer personer som finnes, og jeg kan kategorisere 70% av alle mennesker i en av dem.

 

Som sagt så er jeg anarkoSOSIALIST og jeg er feminist.. Jeg er enig i veldig mye SU står for, man trenger jo ikke være enig i alt de står for!

Lenke til kommentar

Som sagt så er jeg anarkoSOSIALIST

 

En motsigelse i seg selv, spør du meg.

 

Thank you for proving my point. Anarki er jo så lilla at det spruter ut maling av bokstavene og SV er jo på heeeeeeelt andre siden som en blodrødt parti.

 

Det du sier er at du vil ha total frihet, men vil ha en stor og kontrollerende stat. Enten får du sentrere deg til Venstre, KrF eller Senterpartiet, eller så får du velge deg en side. :p

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Som sagt så er jeg anarkoSOSIALIST

 

En motsigelse i seg selv, spør du meg.

 

Thank you for proving my point. Anarki er jo så lilla at det spruter ut maling av bokstavene og SV er jo på heeeeeeelt andre siden som en blodrødt parti.

 

Det du sier er at du vil ha total frihet, men vil ha en stor og kontrollerende stat. Enten får du sentrere deg til Venstre, KrF eller Senterpartiet, eller så får du velge deg en side. :p

 

Sosialisme betyr ikke nødvendig en sterk stat! Les litt mer om sosialisme neste gang du uttaler deg om det :)

Lenke til kommentar

Jo, for det er dømt til at staten må være sterk. Du sitter her å snakker om total frihet samt vil ha velferd. Det er temmelig på trynet.

 

Enten er du en anarkist, en sosialist eller en sosial-liberalist.

 

Anarki er hver mann for seg selv, mens sosialisme er at alle tar vare på hverandre.

Lenke til kommentar

Jaja, godt å vite at du en dag kommer til å vokse ifra deg det barnslige tullet du holder på med nå.

 

Herregud for en taper du er!

 

Denne gutten her presenterer seg selv, og du svarer som en idiot.

 

Her er du DIREKTE frekk, spydig og usaklig på en gang. Fatter ikke hvilket stort problem du har? Du var frekk mot en av mine uttalelser i PH-tråden også. Dette forumet er bedre uten sånne som deg.

 

Og nå svarer du sannsynligvis med at jeg er frekk, og nedlatende blablabla...

 

Vanlig folkeskikk og en smule respekt er jaggu ikke mye å be om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor intelligent er du?

 

Er kreativitet et evolusjonært feilsteg, eller er det et konsept som vil redde fremtiden for alle levende vesener?

 

Hvor ligger du i determinisme-landskapet? Jeg gjetter at du støtter kompitabilitet mellom determinisme og (en illusjon av) fri vilje.

 

Hvorfor ser du ikke underholdningspotensialet i konseptet psykologiske eksperimenter forkledd som reality? Burde ikke folk få lov til å bli med på dumme konsepter om de vil?

(Forøvrig, om du liker parodier, så er Dead Set en flott miniserie som blander zombie-survival og bigbrother.)

 

Er all lek med andre menneskers følelser for underholdning et onde?

Lenke til kommentar

Jaja, godt å vite at du en dag kommer til å vokse ifra deg det barnslige tullet du holder på med nå.

 

Herregud for en taper du er!

 

Og nå svarer du sannsynligvis med at jeg er frekk, og nedlatende blablabla...

Du klarer det fint selv :)

 

Nettopp. Men jeg angriper en angriper. Jeg har ingen behov for å rakke ned på mennesker som ytrer en mening. Du derimot. Du kommer med nedlatende uttalelser mot mennesker her inne, og det reagerer jeg på med samme medisin. Forstår du det?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...