Gå til innhold

Ranger sangen over deg (Rock & Metal)

nybb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart dyktige musikere, men likte ikke dette. Følte det var om å gjøre å spille så fort og fancy som mulig, utenom et litt roligere parti. Show off. Og savnet vokal da.. 4/10

• Liker 1
Skrevet

Syns Pagan's Mind har bedre låter enn denne, men ikke verst da. Kanskje det kommer noe nytt fra dem snart? Det har vært stille en stund. 6/10

Gjest Slettet-YsznKkZxt0
Skrevet (endret)

.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Skrevet (endret)

Når jeg hører introen tenker jeg at nå kommer ghost med dance macabre. Deretter får jeg assosiasjoner til foo fighters. Kanskje det er bare meg.

Synes sangen og i grunn hele albumet blir noe monotont. 5/10

Endret av forumtrollet
Skrevet (endret)

Vet ikke hvorfor men likte ikke vokalen til dama som synger. Gitaren hørtes heller ikke så bra ut som på f.eks: 1:17. Syntes alt i alt at den ikke var unik nok, og litt kjedelig.

3/10

Endret av fapmonsta
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Damn, hvorfor har jeg ikke sjekket ut disse tidligere? Jeg får litt Iron Maiden vibes av denne sangen. Overall 8/10. 

Jeg har hørt på Avatar mye i det siste, her er min favoritt ifra de: 

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg likte det. Jeg har ikke hørt så mye på Gojira, og det er ikke sånn umiddelbart "catchy", men det er mange lag i musikken her.. Mye å sette seg inn i, tipper dette vokser noe jævlig når du har hørt det flere ganger. 

7/10 - med voksepotensial.

Jeg digger Gåte. Kan ikke for det, folkrock er noe spesielt. Ser lett for meg at andre kan hate dette felegnålet da..  :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...