Gå til innhold

Ranger sangen over deg (Rock & Metal)


nybb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forfriskende å høre noe annet enn den evinnelige "It's my life". Dessverre likte jeg den gamle radiohiten bedre, enda så ihjelspilt den er. 4/10.

 

Grei stemning i denne. Når selv de på bakerste rad blir med å danse, da veit du at du gjør et bra show. Utrolig hvilken massesuggesjon disse gutta klarer å skape fra scenen. Og den intense driven i låta ... må på konsert med Rammstein en gang, tror jeg. Enda så harry det er. Fæst på lokkalet!

 

Endret av :utakt
Lenke til kommentar

Skuffende lite med aktivitet i denne tråden :/

 

Arch Enemy, jeg elsker det instrumentale, men er noe med vokalen hennes som jeg ikke helt klarer å like.

5.5/10

 

Jeg elsker Mastodon, og etter min mening er denne sangen noe av det beste som de har.

Elsker selv Gossows growl-vokal, jeg synes den både er tydelig og "ren" og slik at man kan lett høre hun synger. Liker henne litt bedre enn Alissa White-Gluz, men begge disse to kvinnene synes jeg er bedre enn del mannlig growl-vokalister. Mastadon-sangen som du linker til; 4/10. Synes det ikke blir "røff" nok for meg, litt rotete/slitsomt. Dog liker jeg seigheten. 

 

.https://www.youtube.com/watch?v=WNwhbX8L9Q0 

Disse tror jeg ikke er aktive lengre, men hørte mye på dem i tenårene. 

Lenke til kommentar

Slett ikke verst, men kunne for min del hatt en enda dystrere stemning Synes til tider at det instrumentale ikke passet helt sammen med vokalen. 7/10

 

 

 

Tjaa, ikke noe jeg hører mye på til vanlig, og kommer vel ikke til å gjøre det av denne heller. Men kunne funket bra ved siden av, når man spiller et middelalderspill kanskje. 5/10

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...