Gå til innhold

Hvordan er det og være Forelska?


CFD

Anbefalte innlegg

Kan dere definere "forelskelse"?

 

Vi hadde en sabla diskusjon i klassen med naturfag læreren vår om det, han sa vi ikke visste hva det var  :roll:

sånn hvorfor det skjer?

Hvis det er det du mener så fungerer det for kvinner noe i denne rettningen: alle menn har en egen lukt, en helt egen unik lukt som gjenspeiler dna'et til mannen. Kvinner lukter dette (selvsagt ikke bevist, lukten kan ikke merkes, men kvinner lukter det alikevel :-? ) og hun blir forelsket i de som har omtrent en bestemt mengde like gener som faren hennes. Så enkelt er det faktisk :wink: Sto i Illustrert vitenskap en gang...

Hvorfor det skjer med menn vet jeg ikke, kanskje noe av det samme, hvem vet :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det som også er teit, er hvis en jente har likt meg i ett år og vært skikkelig forelska i meg og sånt. Også blir vi sammen. Også etter en uke gjør hun det slutt. Fordi vi ikke "passer" sammen. Også ender det med at jeg er forelska i hu og hun blir sammen med noen andre. Det er teit det.

Fanken altså.

 

Det skjedde med meg, hu sa jeg var den beste i verden den dagen vi ble sammen... Dagen etter slo hu opp :(

Og jeg likte henne no utrolig godt...sipp... :x

Lenke til kommentar

Jeg blir hvertfall lett forelsket i de jeg ikke kan få! Det beste er å jobbe for å få den du vil ha, da blir alt mer spennnde..

 

Hmm.. hvordan det er å være forelsket- FANTASTISK! og den beste følelsen i verden er å vite at den personen du er forelsket i, føler det samme for deg! Det er bare et lite klikk, som får alt til å føles perfekt ut! -Hjertet banker, du er helt i din egen verden og utilsnakkelig, stemmen blir litt skjelven og tiden går plutselig veldig fort... Ligger hele natten og tenker, og gleder deg til å se han igjen- da vet du at du er forelsket!

Lenke til kommentar
Men det som også er teit, er hvis en jente har likt meg i ett år og vært skikkelig forelska i meg og sånt. Også blir vi sammen. Også etter en uke gjør hun det slutt. Fordi vi ikke "passer" sammen. Også ender det med at jeg er forelska i hu og hun blir sammen med noen andre. Det er teit det.

Fanken altså.

 

Det skjedde med meg, hu sa jeg var den beste i verden den dagen vi ble sammen... Dagen etter slo hu opp :(

Og jeg likte henne no utrolig godt...sipp... :x

 

Vel dersom de jentene ikke var villige til aa gi dere MER tid til aa bli kjent med hverandre saa er det nesten saa jeg sier " good ridance "

 

Alder kommer jo inn i bilde her da...haaper ikke de / dere var saa gamle .

Lenke til kommentar

Dersom man er litt for sky, noe som muligens er tilfellet hos meg, blir det vel omtrent slik:

 

Sangen om å være forelsket

 

Jeg elsker deg selv om du har gæren farge,

jeg elsker deg selv om du ikke er som meg.

Jeg kunne tenkt meg og sagt det til deg på ordenlig,  

men det blir vel bare til at jeg smiler til deg.

På avstand når du har ryggen til, det er mørkt,

og jeg har kledt meg ut som en annen, hvis jeg tør.

 

Jeg tror av og til med meg selv at kanskje innerst inne,

hvis du ble kjent med meg,

i gunstige omgivelser ville du ikke synes

jeg var verdens dummeste, men kanskje nummer tre.

Det hadde vært en trøst hvis jeg hadde noe mot

i det hele tatt, men nei.

Jeg er dum, redd, feig og temmelig forelska i deg.

Lenke til kommentar
Hvordan er det og være Forelska? Jeg tviler på at jeg noensinne har vært det... =( Iallefall ikke som jeg kan huske.

 

Men hvordan er det folks?

Sinnsykt kult. Du går liksom og smiler hele tiden og alt er så bra. Er litt stilig siden jeg er det akkurat nå da. Er litt vanskelig å beskrive det ...

 

Jeg blir deppa, jeg :roll:

Men når jeg er i nærheten av henne stiger humøret :woot:

Lenke til kommentar

Vel dersom de jentene ikke var villige til aa gi dere MER tid til aa bli kjent med hverandre saa er det nesten saa jeg sier " good ridance "

 

Alder kommer jo inn i bilde her da...haaper ikke de / dere var saa gamle .

 

Jeg var 16 tror jeg... Bah, bryr meg ikke nå lenger...

Lenke til kommentar

Deilig å være forelsket da!

Tenker på den personen 24/7, _må_ lissom være sammen hele tiden og har generelt en helt annen følelse i hele kroppen. Det er ikke mulig å beskrive det, men for en følelse det er! :yes:

 

Er forelsket selv nå og har blitt sammen med ei fantastisk jente. Alt er bare deilig, men nå vet jeg også hva det vil si å være redd for å miste den personen (kanskje kalle det sjalusi :-??). Er hun på fest elns uten meg er jeg piss redd for at hun skal finnen en annen gutt!

 

Så kjærligheten har sine fordeler og definitivt sine ulemper! :evil:

Lenke til kommentar

Slo opp med dama i dag jeg. Fann ut at jeg ikke likte henne men en annen chick (trodde jeg likte henne men tok visst feil der ja).

 

F43n, kjærlighet suger. Har ikke forårsaket annet enn smerte hos meg. Hvis dere unskyller meg så går jeg og legger meg nå. GOD NATT :evil::evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...