Gå til innhold

Hvordan er det og være Forelska?


CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det og være Forelska? Jeg tviler på at jeg noensinne har vært det... =( Iallefall ikke som jeg kan huske.

 

Men hvordan er det folks?

Sinnsykt kult. Du går liksom og smiler hele tiden og alt er så bra. Er litt stilig siden jeg er det akkurat nå da. Er litt vanskelig å beskrive det ...

Lenke til kommentar
Huff  :cry: .................

:smile: hehe din tur kommer nok. det er bare å fortsette å markere du.

Det er fan meg på tide at det er min tur nå, har vært singel alt for forbanna lenge nå...det er jo forsåvidt greit å være singel da, mensine fordeler med dame også....som daglig knulling....den eneste grunne jeg kommer på i fart da men.... ehhe

Lenke til kommentar

Jaja. Jeg har satt meg et mål om og bli mer sosial. (Har levd i den digitale verdenen de siste ukene grunnet eksamen og andre sløve ting) Men og ligge med en dame du ikke kjenner så mye er drit. (Har ikke allverden erfaring ,menmen). Er mye bedre hvis du kjenner og stoler 100% på dame.

Lenke til kommentar
Huff  :cry: .................

:smile: hehe din tur kommer nok. det er bare å fortsette å markere du.

Den har nok vært. Mener eg har skrevet en del post om akkurat kjærlighets sorg. Har aldri kommet over henne. Pokker ta kjærlighet! :grumpy::cry:

ahhh sånt ja. har hatt en sånn periode...men heldigvis tok det ikke evig tid før jeg kom videre. bare 3 år eller noe sånt. Min første forelskelse som jeg klarte å ødelegge til de grader. Heldigvis har hun flyttet fra byen så jeg slipper å få flashbacks når jeg møter henne. Kjerlighets sorg er noe dritt alså. Sist gang jeg hadde sånn skikkelig ting på gang med ei dame så skulle hun flytte til australia 1 mnd seinere. Den var stygg... :grumpy:

Lenke til kommentar
Hvordan er det og være Forelska? Jeg tviler på at jeg noensinne har vært det... =( Iallefall ikke som jeg kan huske.

 

Men hvordan er det folks?

Sinnsykt kult. Du går liksom og smiler hele tiden og alt er så bra. Er litt stilig siden jeg er det akkurat nå da. Er litt vanskelig å beskrive det ...

 

Sinnsykt kult? Smiler hele tiden? Alt er bra? Jaha? Selv er jeg enig i måten Sosohal beskrev det på. Det er kjipt. Crap. Osv. :grumpy:

Lenke til kommentar

tror det er en jente i klassen min som er forelska i meg :woot::woot:

og så driver hun og venninen hennes å "småslåss" litt for å være i min oppmerksomhet.

 

menne ellers tror eg at eg ikkje har vore forelska nokon gong. eller, kanskje når jeg var drittunge (barnehagen), men ellers, aldri

Lenke til kommentar

en ting jeg har lagt merke til etter at jeg begynte å bruke forumet daglig, er det at nå går sånn lesing av ord som er skrevet feil, og andre dialekter veldig mye lettere. ikke vet jeg om det egentlig er en fordel, for på skolen er det noen ganger at jeg skriver ting som me, eg, seff

 

og er mtp (med tanke på) virkelig en forkortelse? for jeg har brukt den noen ganger også

Lenke til kommentar

Det er noe forbanna dritt. Ikke bare mister du konsentrasjonen, begynner å svette og begynner å oppføre deg generelt merkelig.

Hver gang du legger deg tenker du på henne og så kan du bare drømme om å få sove på noen timer.

Spesielt morsom er det også når hun kysser en annen, og du innser at du ikke er mer enn "en god venn" :grumpy:

Hadde vært bedre om vi alle bare var ett kjønn, og poppet ut av fjellet.

Lenke til kommentar

det er digg! :woot:

 

man har sommerfugler i magen, hele kroppen skjelver hvis personen kommer borti deg, man svetter, hjertet banker, rødmer hvis personen ser på deg. og så gjør man alt for å være i nærheten av han/henne og alt er på en måte flott.. været er fint uansett åssen vær det er, humøret er på topp.. og på det litt mer vitenskaplige.. eller no.. jeg hørte på radioen at man faktisk blir penere(!) av å være forelska, man stråler mye mer og er mer attraktiv..

 

eneste som er kjipt er hvis personen du er forelska i ikke aner at du finnes, eventuelt vet at du er der, men ikke vil ha no kontakt.. og det er enda værre.. for da blir alt kjipt, og forelskelsen går over til kjærlighetssorg.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...