Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Har iallefall gjort det helt greit nå i begynnelsen, kjørt premade 5v5 mesteparten av tiden hvor jeg tar en lane med en av de jeg spiller med, og det går som oftest greit.

 

Det er det du bør gjøre hele tiden. Det er ikke vits i å spille med randoms på sitt eget lag. Jeg har spilt ganske mye med fullt lag eller 4 som køer sammen, og runder med helt tilfeldige folk er noe jeg ikke kommer til å gjøre på nytt. Det er rett og slett helt grusomt. Jeg vil heller dø.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet virkelig ikke om jeg liker skiftet... Greit nok at vi får tilnærmet null kø og serverproblemer (Teoretisk, Riot kommer til å føkke opp på ett eller annet vis), men vi kommer til å slite så sinnsykt med russere og sånt nå :(

 

Though, ingen flere franskmenn, men "CZECH? UZHA BUZHA DUNKA DZK FEED"

 

Men riot slår litt på stortromma og gir alle en 14 dagers ip boost når alt er i boks da!

 

 

Lenke til kommentar

Hurra for å spille med østblokken. Nei uff dette føles heilt feil ut for meg, vi hører ikke hjemme i east eu.

 

En feig og lat løsning å splitte opp europa. Det har alltid vær litt gørr at en server kan stå i veien for å spille med venner i online spill, dette er et steg tilbake riot. Viss noe skulle forandres, så var det vel at vi kunne spilt med us i fremtiden, men jeg har litt forståelses for det, ping og diverse.

 

Jeg har skikkelig liten tro på riot, det er synd at de har et så populært spill og tjener så mye penger, føler kanskje ikke de fortjener det. De burde gjort det som var best for oss, og ikke skylde problemene på ddos og gå tilbake 10år med å splitte serverne fordi de ikke makter å finne en annen løsning.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Er ikke DDOS som er grunnen til serverproblemene. Joda , det var ett tilfelle med det, men server stabiliteten (ustabiliteteN) skyldes for stor brukermasse på feil type software.

 

Problemet ligger i grunnstrukturen til spillet, som rett og slett ikke takler den enorme etterspørselen eu har fått siden jul, det hjelper ikke å legge til flere servere fordi problemet er ikke hardwaren, men softwaren som styrer alt sammen. For å løse problemet må de enten bygge hele infrastrukturen sin opp på nytt, eller dele europa til to forskjellige servere.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

litt mer info om splitten for de som ikke har fått det med seg :D

 

Riot kommer til å dele Europa i to på denne måten:

 

eu2-map.jpg

 

etter denne splitten så vil ikke du kunne spille mot de på den andre siden.

 

Am I able to request either EU West or EU Nordic & East prior to the split happens?

No. You will initially be assigned to either EU West or EU Nordic & East by us. Shortly after the split is complete, you will have the option to transfer to the opposite platform for free for a limited time. You can find the free account transfer in the 'Other' tab in the League of Legends store.

 

What happens to my Friends List when I transfer?

When you transfer your Friends List will be unaffected. Your Friends List will reflect the current status of those players playing on your destination platform, and list those players that are now on the opposite platform as offline.

In the event that you should choose to transfer back to your previous platform, your Friends List will once again update to reflect the status of friends playing at your new platform.

 

Will I be able to transfer my account again after I have used the free transfer that I was issued following the EU Split?

Yes, but there will be a fee for doing so.

Endret av stelar7
Lenke til kommentar

Vil gjerne bytte ut et par land her. Storbritannia, Irland, Nederland og Belgia kan godt erstatte Belarus, Ukraina, Romania og Slovenia bare for å nevne noen.

 

Og til mitt forsvar, før du kaller meg fordomsfull, vil jeg bare påpeke at det er intet værre enn å spille med folk som kun sier noe alla dette: які адрозьніваўся арыстакратычна-алігархічнай формай кіраваньн.

Endret av Garp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...