Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

amatørmessig av riot games dette. hadde dette foregått i et seriøst firma hadde personene ansvarlig blitt sparket og erstattet av noen som kan gjøre jobben

 

Hadde ikke funket så bra med en spillutvikler uten noen spillutviklere. Det Riot trenger er en utgiver. Jeg ser egentlig ikke en eneste grunn til at de ikke har det enda. De tjener jo drøssevis av penger så de må jo være attraktive. Bare at da kan ikke Riot appellere til hipsterz med å kalle seg "indie" lenger.

Lenke til kommentar

amatørmessig av riot games dette. hadde dette foregått i et seriøst firma hadde personene ansvarlig blitt sparket og erstattet av noen som kan gjøre jobben

 

Hadde ikke funket så bra med en spillutvikler uten noen spillutviklere. Det Riot trenger er en utgiver. Jeg ser egentlig ikke en eneste grunn til at de ikke har det enda. De tjener jo drøssevis av penger så de må jo være attraktive. Bare at da kan kke Riot appellere til hipsterz med å kalle seg "indie" lenger.

Utviklerene har ikke noe med serverne å gjøre da

Lenke til kommentar

Leste det akkurat på twitter :thumbs: Problemet mitt med LoL-streams og vods har vært at de ikke har hatt noen gode castere. Ser ut til at det problemet forsvinner nå.

 

men av en eller annen grunn kom ikke videoen i subscripton-boksen på youtube. Samma det,

. Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Hei, er en fersking og trenger litt hjelp.

Kan noen finne ut hvordan jeg kan bli betatester av OSX-versjonen av LoL? Og om det bare er for North America eller Europe også?

Forklaringen på hvorfor jeg ikke klarer det selv følger her:

 

Ville prøve LoL, og fant ut at de har OSX versjon i beta.

Får å delta på betaen må jeg logge meg inn på forumet.

Så jeg registrer meg.

Får beskjed på eu.leagueoflegends.com at jeg må starte spillet og skaffe en summoner før jeg kan logge meg inn på nettsiden/forumet.

Ok, jeg laster ned LoL på min bedritne PC.

Etter installasjon og oppdatering viser det seg at LoL ikke får kontakt med PvP-serveren ved pålogging.

Er en ond sirkel her, ettersom jeg ikke kommer meg på forumet får å få hjelp.

 

(Håper dette er riktig plass å poste dette, beklager om jeg bomma)

Lenke til kommentar

Da har jeg blitt overtalt av venner til å laste ned dette spillet og spille det, småkjipt og sitte på lan mens 3 stykker spiller LOL og jeg sitter på facebook og gjør ingenting.

 

Favorittchampion så langt er nok Veigar. Sparer opp IP nå, så slenger ut ett raskt spørsmål om hvilken champion jeg burde kjøpe. Hva som er det enkleste og gøyeste, helst. En kompis av meg spiller helt sinnsykt bra med Brand, men er litt nysgjerrig på Ashe og (billig). Liker ranged best.

Lenke til kommentar

Ashe er veldig billig og ikke særlig vanskelig å sette seg inn i, så det er en veldig grei starter. Det lureste er egentlig å prøve de fleste som koster 450 (350? Husker ikke) og se om du liker noen av de. De er lagt opp til å være enkle, men allikevel ikke noe dårligere.

Lenke til kommentar

Et annet tips er å prøve ut de aller fleste som er gratis. Ikke bry deg om at du gjør det dårlig i starten, du skal i teorien bli matchet opp med folk av samme kaliber, men matchmakinga er litt shady til tider. Det er også en del idioter som ikke klarer å spille bra i lvl 30, så de lager nye accounter kun for å gruse nye folk. Disse blir omtalt som Smurfs, bare sånn FYI. Blir du kjefta på i lowbie games er det mest sannsynlig en ufattelig bitter tolv år gammel tysker med sinneproblemer og komplekser langt utenfor lol.

 

 

Lenke til kommentar

Har iallefall gjort det helt greit nå i begynnelsen, kjørt premade 5v5 mesteparten av tiden hvor jeg tar en lane med en av de jeg spiller med, og det går som oftest greit.

 

Det er det du bør gjøre hele tiden. Det er ikke vits i å spille med randoms på sitt eget lag. Jeg har spilt ganske mye med fullt lag eller 4 som køer sammen, og runder med helt tilfeldige folk er noe jeg ikke kommer til å gjøre på nytt. Det er rett og slett helt grusomt. Jeg vil heller dø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...