Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker mitt andre game ever! Eide max med yi, 20/3/10 eller noe i den duren (etter å ha blitt skameid som LeBlanc i første matchen). Carrya meg egentlig fra 1-16 med yi når jeg tenker meg om...

 

Anywhoo: Fått to nye forelskelser : Jungle pirate og Morde (bare vanlig). Etter gp's rework og buff så var han faktisk ganske festlig, samt en veldig solid jungler, en av de bedre om jeg vil gå så langt. Morde kjøpte jeg bare på pur faen fordi han suger alltid når han er på laget mitt, men når han er på motstanderlaget så er han en noobmagnet uten like og har 10/0/5 i stats før teamfights..

 

Trodde han var kjedelig å spille, men neida!

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Skal få til litt magi med Fiddlesticks straks, kjøpte han i sted. Så får vi se om han er noe gøy. :p

 

Jungle pirate = Gangplank? Isåfall har jeg en kompis som har spilt som han i noen dager nå, eier ganske bra med han

 

Gankplank ja.

 

 

Lykke til med fiddles forresten, om du får han til så kommer han til å dominere "noobgames". Ikke like vanlig å se han gjøre noe særlig vettugt lengre opp i divisjonene, men blir du god med å time ultien så har du mange, mange matcher med moro før du møter på folk som skjønner hvordan de skal kontre fiddles!

Lenke til kommentar

Men ble ikke drain nerfa? I alle fall basedamagen? Før var det helt villt å støte på en fiddles som specca drain tidlig, spess om du prøvde å angripe han isteden for å miste tetheren....Ja jeg var noob :p

 

Folkets tanker om Leona btw? Håper hun blir en pure tank ala Shen, Amumu, rammus etc, og ikke enda en beefy dps tank som jarvan og maokai.

 

 

Lenke til kommentar

Nå vil jeg heller specce birdsilence først. Mest plagsomme spellen noen sinne og den gjør mye damage. Og ja, drainen ble nerfa.

 

Jeg tror Leona blir bra. De sier ho skal bli pure tank med microstun og mye interrupts. Slik at fienden må focuse ho selv om ho ikke har taunt. Kan bli et spennende konsept.

Lenke til kommentar

Får jeg gratis navnebytte hvis det er en allerede eksisterende konto på west europe servern med mitt navn?

 

 

When I transfer, will I be able to keep my summoner name?

 

Yes. If you have already created your summoner name on the existing EU Platform, it will be reserved for you on both EU West and EU Nordic & East in case you decide that you would like to take advantage of your free transfer.

 

 

 

 

det er reservert for den kontoen, i ca. 1-2 uker etter splitten.

 

Lenke til kommentar

Hei! Har nylig begynt å spille LoL og har derfor noe spørsmål, spiller for tiden Akali. Er denne champ. noe som brukes i premades/ladder? Eller bør jeg lære meg en annen dersom jeg har planer for noe mer enn randoms? Føler jeg blir bedre og bedre med henne og gjør det overraskende bra etter bare å ha spilt LoL i 4 dager :) (Ingen tidligere erfaringer fra DotA eller lignende) Ellers så er det bare å adde meg ingame (Pillboa) Flere tips taes imot med takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...