Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Ja trener mye på last hitting nå, forstått at der har mye å si :D I randoms så er det veldig få som reporter miss. så blir nesten nødt til å bli vant med mini map. Build jeg bruker er Akali Build Føler denne er veldig bra når man får de 4 første items, og sinnsykt etter Deathcap og Lich Bane.

Endret av Pillboa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gått over fra HoN til LoL og lurer på om det ikke går ann og deny'e creeps? :)

Nei du kunne det før som gangplank men de har redesignet han 2-3 ganger siden det :p

 

e: og takk Refsis for kanalnavn. Fatteri kke at jeg kunne glemme noe så enkelt

Endret av ☭ FTW ☭
Lenke til kommentar

Jojo, vet jo at serverne har like mange problemer som en ustabil tenårignsjente, men siden de har fiksa ett køsystem for å komme til køen så er det vanskelig å vite om serveren har bæsja på leggen eller funker som forventet. Server status driver å hopper fra undefined to busy til unavailable...

 

Hva er deres standpunkt til flash forresten? Jeg vil helst fjerne flash defansivt, ved å f.eks sette på en timer hver gang du tar skade (noe ala boots of mobility). Om du har tatt skade de siste 5 sekundene så kan du ikke flashe, og da funker ikke lengre flash som et get out of jail free card. Men aggresivt kan du bruke det uproblematisk, flashe på motsdanderen i lane, flashe fra en busk etc.

 

Mye av det trege gameplayet i LoL (spess når du kommer til toppspillere) er at alle har flash, og for å i det hele tatt prøve å ta den jævelen som overextender kan det hende du må prøve å flashe på han og burste han ned før han flasher. Da blir flashen til den aggresive høy risk, liten avkastning og den defansive liten risk, høy avkastning..

 

Evt. lage boots of flash...

 

 

Lenke til kommentar

Serverne er på mongedag vær dag.

 

Anngående deny'ing. Jeg føler det er verdens dårligste unnskyldning for å ha noe og gjøre hele tiden. "Alt blir så jævlig vanskelig med deny'al" meg i øret.

 

Føler at ved å ta bort deny så setter man av mer tid til å fokusere på findens champ og planlegge neste trekk i form av harrass/kill noe jeg ser på som positivt. Mye morsommere å prøve å drepe champs i 30-40min enn å fokusere på å drepe sine egne minons.

 

Jojo, vet jo at serverne har like mange problemer som en ustabil tenårignsjente, men siden de har fiksa ett køsystem for å komme til køen så er det vanskelig å vite om serveren har bæsja på leggen eller funker som forventet. Server status driver å hopper fra undefined to busy til unavailable...

 

Hva er deres standpunkt til flash forresten? Jeg vil helst fjerne flash defansivt, ved å f.eks sette på en timer hver gang du tar skade (noe ala boots of mobility). Om du har tatt skade de siste 5 sekundene så kan du ikke flashe, og da funker ikke lengre flash som et get out of jail free card. Men aggresivt kan du bruke det uproblematisk, flashe på motsdanderen i lane, flashe fra en busk etc.

 

Mye av det trege gameplayet i LoL (spess når du kommer til toppspillere) er at alle har flash, og for å i det hele tatt prøve å ta den jævelen som overextender kan det hende du må prøve å flashe på han og burste han ned før han flasher. Da blir flashen til den aggresive høy risk, liten avkastning og den defansive liten risk, høy avkastning..

 

Evt. lage boots of flash...

 

Serverne er helt latterlige i dag, også på server status siden står det bare "Busy" og ikke noe info no sted...

 

Angående flash så har jeg blandete følelser, på en side så er flash maks kjipt når noen flasher tilbake til tårnet på 50hp og bluepiller, men på en annen side så er det maks fett når man lurer alle i junglen med en flash over veggen!

 

Det beste er jo når man venter på andre siden av veggen på en som flasher over og drepern :D

 

Husker vi hadde en team fight 5v5 inne ved rød buffen vår også kom jeg litt seint som Nunu fra mid/elva der, men vi holdt på å vinne så det gikk bra. Jeg løp inn til der hvor dragen spawner og begynte å charge ultien min der inne og vips kommer det to stykker flashende inn der til 1k dmg,double kill og ace :)

Lenke til kommentar

Problemet er at du da må evt bruke all CC og fokus for å ta ned en jævel som var overextenda. Like kjipt når du er en burstmage i mid og får ned motstanderen på 50 hp og han flasher til tårnet.

 

5 sekunder er kanskje litt for lenge, men noe bør gjøres slik at du ikke bare kan hoppe unna ganks som ville drept deg fordi du spillte dårlig.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

For min del kunne de fjernet alle summonerspells som påvirket spillet for direkte f.eks Flash, Ignite, exhaust o.l. Og heller la summonerspells kun være noe som bidro indirekte som f.eks CV, Fortify og res. I tillegg er to per pers for mye i mine øyne.

 

Add heller flere active spells til items.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har ikke problemer med hvordan summoner spellsa fungerer. Det jeg ser på det som er at det kan jevne ut kamper mellom to personer. Den ene har mye farm, men har bruker summoner spellsa på tulle ting og den andre som har mindre farm bruker den når det trengs. Det vil heller lære folk å være bevisste på hva de skal bruke i ulike situasjoner enn å "ødelegge" spillet.

 

Also, en stun eller slow kan lett ødelegge nytten av en flash om den som flasher bruker den på en strak retning. Som også lærer folk at man må bruke ting i rett situasjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For min del kunne de fjernet alle summonerspells som påvirket spillet for direkte f.eks Flash, Ignite, exhaust o.l. Og heller la summonerspells kun være noe som bidro indirekte som f.eks CV, Fortify og res. I tillegg er to per pers for mye i mine øyne.

 

Add heller flere active spells til items.

Det hadde ikke funket no særlig bra til early game

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...