Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rengar fikk jo en ganske saftig nerf her om dagen da. Kan vel ikke kjøre dobbel Q på samme måte lenger så litt mindre burst har han jo. Pluss at han ikke helt passer inn i super tank metaen som går om dagen.

Rengar er jo ikke en tank heller da. Han kan under tvil gå under off tank. Etter nerfen så er han liksom ikke så dangerous lengre, og det synes jeg er trist :(

Lenke til kommentar

Nei nettop er derfor rengar ikke passer så godt i den nåværende metaen hvor de fleste lag trenger en supertank som frontlne. Før kunne man veldig greit bygge rengar med et dmg item og resten tank, men etter nerfen så gjør han litt lite dmg :(

De har jo ikke skrudd ned Dmg han gjør? De nerfet bare antall hp han fikk på ferocity W, og forkortet lengden Q'en varer(altså hvor lenge den er aktiv uten at du rører en fiende) fra 6 til 2 sekunder. Med andre ord er det sustain som er nerfet, ikke dmg?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Nei nettop er derfor rengar ikke passer så godt i den nåværende metaen hvor de fleste lag trenger en supertank som frontlne. Før kunne man veldig greit bygge rengar med et dmg item og resten tank, men etter nerfen så gjør han litt lite dmg :(

De har jo ikke skrudd ned Dmg han gjør? De nerfet bare antall hp han fikk på ferocity W, og forkortet lengden Q'en varer(altså hvor lenge den er aktiv uten at du rører en fiende) fra 6 til 2 sekunder. Med andre ord er det sustain som er nerfet, ikke dmg?

 

 

Man kan ikke lengre triple-combo q'en, altså nerfed dmg.

Lenke til kommentar

 

 

Nei nettop er derfor rengar ikke passer så godt i den nåværende metaen hvor de fleste lag trenger en supertank som frontlne. Før kunne man veldig greit bygge rengar med et dmg item og resten tank, men etter nerfen så gjør han litt lite dmg :(

De har jo ikke skrudd ned Dmg han gjør? De nerfet bare antall hp han fikk på ferocity W, og forkortet lengden Q'en varer(altså hvor lenge den er aktiv uten at du rører en fiende) fra 6 til 2 sekunder. Med andre ord er det sustain som er nerfet, ikke dmg?

 

 

Man kan ikke lengre triple-combo q'en, altså nerfed dmg.

 

Men det var jo i utgangspunktet en bug

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

 

 

 

 

 

Nei nettop er derfor rengar ikke passer så godt i den nåværende metaen hvor de fleste lag trenger en supertank som frontlne. Før kunne man veldig greit bygge rengar med et dmg item og resten tank, men etter nerfen så gjør han litt lite dmg :(

De har jo ikke skrudd ned Dmg han gjør? De nerfet bare antall hp han fikk på ferocity W, og forkortet lengden Q'en varer(altså hvor lenge den er aktiv uten at du rører en fiende) fra 6 til 2 sekunder. Med andre ord er det sustain som er nerfet, ikke dmg?

Man kan ikke lengre triple-combo q'en, altså nerfed dmg.

Men det var jo i utgangspunktet en bug

Still a nerf..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Beste jungleren jeg har sett i min beskjedne karriere i LoL må være shaco. Den luringen har helt sinnsyk gank virker det som.

Shaco kan være et mildt helvete for "noobs"(les:nybegynnere) å spille mot.

Lenke til kommentar

 

Beste jungleren jeg har sett i min beskjedne karriere i LoL må være shaco. Den luringen har helt sinnsyk gank virker det som.

Shaco kan være et mildt helvete for "noobs"(les:nybegynnere) å spille mot.

 

Han var heldigvis på laget mitt :p Han herjet vilt og uhemmet med alle lanes og hadde vel noe sånt som 30 kills da kampen var over. Hjelper å være lvl 30 med mange mange kamper i en lvl~20 kamp... ;)

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

 

Hva er forskjellen egentlig? Er på EUNE selv fordi jeg ikke visste bedre da jeg startet. Mye østeuropeiske folk og klingon i chatten, men er det andre forskjeller, skillmessig for eksempel?

EUW går for å ha høyere nivå på spillerne. Er i alle fall der de fleste proffe spiller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...