Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Forventer kompensasjon fordi du ikke får spilt en dag? Ta deg ei bolle og litt frisk luft heller.

 

Vel, ikke egentlig, men det synes å være trenden...så jeg tar det som at du ikke spiller LoL.

 

Og takk, men jeg har spist - og jeg brukte dagen på å stable ved til vinteren, hvilket var planen siden i går uansett, da den ble levert utenfor huset etter avtale.

Men jeg hadde håpet på å få dagens First Win of The Day-bonus...

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt ingame content krever jo at man faktisk kan spille for å bruke det da... Jeg sier ikke at Riot aldri kan ha serverproblemer og at noen timer eller en dag er uakseptabel nede tid. At de velger å gi ut noe RP eller boost etter problemer er egentlig bare et tegn på at de bryr seg om kundene sine. Det har skjedd før og det er jo ikke helt urimelig å tenke seg at det skal skje igjen.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har spilt stort sett daglig de siste ukene. Det var et par dager hvor det var litt lag på serveren, men ellers har det vært helt problemfritt. Riot er langt ifra fremmed for å gi ut litt IP-boost eller lignende når de har hatt server problemer. Men blir uansett for dumt å skrike om at man forventer kompensasjon fordi det er litt downtime på serveren.

Lenke til kommentar

Det er mangelen på informasjon fra Riot jeg finner om tilstrekkelig grunn til å be om en evt. kompensasjon...jeg har kjøpt en del RP, og som sådan anser LoL som et produkt som burde fungere som det skal hele tiden... Hadde jeg bare vært en snylter som ikke har betalt for noe, så nei, da hadde jeg ikke mye jeg skulle ha sagt.

 

Og såklart "skriker man etter" noe når man ordlegger seg ganske så mer nøytralt enn det. :nei:

Lenke til kommentar

så, jeg skulle prøve litt mer ranked. holder fortsatt på med mine "tryouts".
spilte 3 kamper i dag, i alle gamene var det hvertfall 1 på laget som gikk 1-10 med lav cs.

mest saklige var vel når vår jungler feeda min mid 7 deaths på 10 min.
skjønner ikke helt hvordan han greide det, men jeg gikk hvertfall fra 1-0-1 til 1-6-3, ugh :(
Prøver på ingen måte å fremstå som arrogant og "pro", men jeg mener at det bør finnes grenser for hvor mye motstand jeg møter.

Lenke til kommentar

så, jeg skulle prøve litt mer ranked. holder fortsatt på med mine "tryouts".

spilte 3 kamper i dag, i alle gamene var det hvertfall 1 på laget som gikk 1-10 med lav cs.

 

mest saklige var vel når vår jungler feeda min mid 7 deaths på 10 min.

skjønner ikke helt hvordan han greide det, men jeg gikk hvertfall fra 1-0-1 til 1-6-3, ugh :(

Prøver på ingen måte å fremstå som arrogant og "pro", men jeg mener at det bør finnes grenser for hvor mye motstand jeg møter.

 

 

Been there done that. Anbefaler ingen å spille ranked med engang man kommer i level 30. Du burde helt klart drøye den et par månender før du begynner. Spill normals og bli kjent med forskjellige champions og lanes fult ut. Det som er vettu i low elo er at du må ta gamet i henda, du må carrie. Altså du må carrie 4 apekatter uten taktikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...