Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Everket, du må jo huske at Riot ikke arrangerer disse turneringene. Turneringen i Dallas (MLG Dallas) som fikk mye kritikk, ble jo arrangert av MLG. i.

 

IPL 5 blir arrangert av IPL som er en del av IGN. Og de kan dette med turneringer.

 

Er så evig glad jeg ble oppe sent igår. Alex Ich med pentakill vs Curse.Na med fuckings AP Master Yi ^^ Helt sjukt. Og Fnatic som knuste Azubu Blaze noe innihelvetes grundig og Curse.eu som pissa på TSM. Deilig å være europeer i disse dager, trist å være amerikaner.

 

Hæ? Muligens du misforsto posten min, eller at den ikke var tydelig. Det var jo hele poenget, at IPL ikke blir arrangert av riot og derfor er det bra, i motsetning til det vi ble servert i sesong 2 mesterskapet. Og søpplet i dallas.

 

Tsm oppfører seg vel slik de alltid har gjort, og jeg synes de er ekstremt vanskelige å like. Men desto mer morsomme bilder og slikt blir laget ut av dumme og arrogante utsagnene fra tsm. For meg er de kommersielt søppel, men for all del, et bra lag.

 

Nå det er sagt er clg.na også ekstremt uspiselige å vanskelige og se på etter dallas. Herregud for et lavmål av loco og hs.

 

Clg.eu med froggen som gjør rare ting mid er gull. Ellers er det vel egentlig bare en gjeng med gode lag og ingen jeg bryr meg mer om, som er veldig greit. Det var ganske irriterende å ha et slags "favorittlag" tidligere. Altfor mange dumme intervju og uttalelser til at det går an, veldig få spiselige pro gamers i na, som jeg har følgt mest med på.

Endret av Everket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IPL virker velorganisert, men faen for en tid mellom matchene, og de fyller det med bokstavelig talt, dritt.

 

Ja fredagen ble en liten nedtur i forhold til torsdag, var jo action hele tiden. Ikke bra med en såååå lang pause før crs-clg og fnatic-tpa begynte. To veldig underholdende kamper forøvrig, irriterende at de går samtidig, men bra med to skjermer.

 

Fnatic med kha'zix, veldig veldig spennende!

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Ja det gikk bra til slutt, men herregud så mange dårlige valg i game 2(clg sitt mini comeback også på rett på baronen er noen av de verste jeg har sett) og 3 av begge lag(game 1 ble ødelagt av xin top for crs.eu), veldig lavt nivå til tider. Men godlike doublelift på slutten reddet clg igjen. Vel jiji skal også ha en del av æren, kitet som en boss i siste fight der, og spilte overall solid i forhold til resten av clg.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Damn WE vs CLG.eu! Helt sjuk andre match der, beste jeg har sett siden .. tja, siden CLG.eu's kamper under S2 finals ^^

 

World Elite er jævlig strong. Game 1 var bare tragisk for CLG.eu sin del, WE doimnerte komplett, men tror nok team comp'en til Clg hadde mye å si i den matchen.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvem som skal slå WE, vanvittig bra så langt, selv om game 2 var helt absurd.

 

Fnatic med et kjempe comeback så fort de fikk bort tf og lee sin, knuste clg i game 2 og 3. Mens game 1 var sinnsyk bra fra clg. Jeg har vel aldri sett chauster så dårlig før som i game 2 og 3. Herlig at rekkle knuste doublelift etter pisset han liret av seg.

 

Clg er clg, det samme ujevne laget samme hva slags bytter de gjør. Fra de helt fantastiske, til det helt latterlige og de standard caughtshotgg idiotien. Mens loco konstant gir fb og går først og blir caught som nunu. Ubegripelig rart lag.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvem som skal slå WE, vanvittig bra så langt, selv om game 2 var helt absurd.

 

Fnatic med et kjempe comeback så fort de fikk bort tf og lee sin, knuste clg i game 2 og 3. Mens game 1 var sinnsyk bra fra clg. Jeg har vel aldri sett chauster så dårlig før som i game 2 og 3. Herlig at rekkle knuste doublelift etter pisset han liret av seg.

 

Clg er clg, det samme ujevne laget samme hva slags bytter de gjør. Fra de helt fantastiske, til det helt latterlige og de standard caughtshotgg idiotien. Mens loco konstant gir fb og går først og blir caught som nunu. Ubegripelig rart lag.

 

Fnatic kommer til å "knuse" Team WE i Finals i morgen. Har veldig god tro på Fnatic for tiden da de har vist enorm styrke i det siste. Kommer ikke som noen bombe om Fnatic stikker av med hele dritten.

Lenke til kommentar

Ja jeg håper på fnatic, man har jo alltid m5 eller tpa også. Men så langt virker WE som det mest solide laget. Men det trenger jo ikke bety allverden. Najin sword knuste jo alt, for så tape mot blaze i finalen, tro det dem som kan.

 

Fikk bare med meg game 3 WE vs Fnatic, og for en svak dive som ødela for fnatic. Jeg forstår ikke hvorfor man diver WE under et tårn når det er så jevnt 5vs5. Free baron WE og gg. Men for et herlig comeback tilbake til the pro scene for fnatic, og de brukte til og med kha'zix.

 

WE vs TPA i finalen zzzz.

 

Nei Tpa skal visst spille mot fnatic først i losers finale!

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...