Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg går iallefall ikke inn for å dø når jeg spiller. Som regel ender jeg med relativt gode stats (kommer ann på hva en spiller). Mine favoritter er Darius og Cho Gath top, og så frem til at teamet ikke er amøber, så dør jeg særdeles lite.

 

Godt mulig det er OP om du er særdeles utsatt. Men vil nok tro at flash for å komme seg unna en death, eller Ignite for å få en kill er mer verdt en å komme fort til livet. I late game er det heller ikke særlig bra. Blir teamet ditt wipa, hjelper det lite å revive, siden du ikke rekker å komme deg tilbake, og om du rekker å komme deg tilbake er det trolig at du bare blir stompa igjen :p

Lenke til kommentar

Ofte overlever én person, og hvis da en annen har Revive er man to spillere i live. Det kan være nok til å stoppe motstanderen fra å ta ned inhibitors / nexus. Med tanke på at spillene gjerne er jevne og spillerne ikke er gode til å utnytte overtak har man ikke nødvendigvis tapt spillet selv om motstander kommer litt foran i gull.

Lenke til kommentar

Revive er utrolig undervurdert. Det gir deg også bonus health i 2 minutter, som mange sikkert ikke visste. Opp til 500 health er OP. En close fight på 50 minutter såvidt tapt? Revive redder gamet.

 

På < 1300 elo har games tendens til å vare ekstremt lenge.

 

Revive teleport karthus mid, nuff said. :D

Lenke til kommentar

Hvordan opplever dere solo ranked que over på eu vest? er så sinnsykt lei ranked på nordic serveren nå 3/5 matcher møter man på trolls eller russiske/polske pre pubertale unger som klikker i vinkel for alt og ingenting som gjør det vanskelig å komme oppover i elo uansett hvor bra man spiller å prøver å hjelpe tullingene.

Lenke til kommentar

Hva er eloen din?

 

Alle spill med PvP har ragere, folk som tror de er bedre enn de andre, trolls osv., så det er nok likt på EU west.

 

Var en periode hvor jeg valgte å mute alle på teamet mitt bortsett fra junglern (1600-1800) pga jeg var redd for negativ innflytelse. :p er ofte du ser folk skrive "Kk, gg, our ad carry is trash, surrender at 20" etc.

Lenke til kommentar

var på 1170 nå er jeg nede på rundt 1000, men regner med at man må neste duo que for å komme seg bort fra de verste tullingene.

Spiller vanligvis mid eller top å gjør det som må gjøres, holder wards oppe, advarer de når jeg ser noen passere wardene med en sjelden reaksjon fra dem, ganker å prøver å snakke fornuft med folket uten noe mer respons, de fleste spiller jo som det skulle være normal løper rundt alene og dør, å skulle de dø et par ganger uten å ha fått seg et kill så er det med en gang ut med moral dempende kommentarer og que the rage om det ikke allerede er en som rager for at han ikke fikk den lanen han ønsket og med et under ikke troller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...