Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Gameplay over BM er en fin regel. Aldri svært og klag på spillere underveis i gamet. Jo flere på laget ditt som klager på hverandre, spesielt i /all chat, gjør at sjansen til å vinne synker betraktelig. Om hele laget hadde snakket dritt om deg for en feil du gjorde i løpet av gamet, så vil nok motivasjonen din for å vinne synke.

 

 

tl:dr

 

Gameplay skal alltid over BM...

 

 

Til en anen sak. Kommet noe mer info om når ELO reseten skjer i dag? Er det "globalt". Altså blir reseten 19:00? Orker ikke se gjennom det tungvinde forumet til LoL etter noe info. Ingenting har dukket opp på launcher eller hovedsiden deres heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Timers blir "automatisk" etterhvert. Iallefall for min del siden jeg spiller 80% av matchene mine som jungler. Buffs 5 minutter, drake 6 min, baron 7 min. Også får man en ganske mye bedre map awareness når jeg jungler. Det gjelder iallefall for meg. Jeg ser ofte når jeg duo queuer eller spiller med ett par andre kompiser at jeg ofte må pinge som en galning og skrike av full hals på Skype fordi jeg ser at deres jungler kommer top/mid eller bot eller at jeg må sitte og forklare at den og den jungleren fungerer sånn og sånn, de ganker early (lvl2), eller de ganker etter full clear (lvl3, 3ish minutter). Jeg er ikke verdens beste, langt ifra, men jeg har lært saker og ting, og jeg ser ufattelig mye på streams som man også lærer av, og det siste som hjelper er å gå full retard i chat og skylde på andre teammates. Har fått hørt det veldig mye siden jeg spiller jungle, selvom laget mitt har 10 kills og enemy har 19, og jeg har 1/1/8 skyves alltid skylden over på "noobjungler nevar gank l0l" når jeg har vært med på 9 av 10 kills. Sånne personer er /mute med en gang.

 

Jeg går ikke gjennom replays, jeg avinstallerte Lolreplays av en eller annen grunn. Men om jeg dør sitter jeg ofte i de 20-60 sekundene og tenker over hva jeg kunne gjort bedre, hvorfor jeg feilet på den ganken osv.

En annen ting som er litt morsomt er om du har en kompis som du vet er noenlunde like god som deg, du får han til å specce deg i ett game hvor han speccer bare deg og skriver ned diverse ting om hva som gikk gale, hva som gikk bra og hvorfor det gikk som det gikk. Man trenger ikke være 2.2k elo for å gjøre det. Jeg og en kompis har det ihvertfall veldig gøy med det.

 

edit: Refsa: "Season Two is ending with the next patch, but since we’re still working on a couple issues, we won’t actually be patching tonight. This means that the season has been extended until the patch is ready to be released, and everyone has some additional time to qualify for rewards.[..]" Ble skrevet for 12 timer siden på NA sine forums, nå er ikke jeg helt oppdatert på tidssoner siden jeg akkurat sto opp, men patchingen pleier vel å skje onsdag/torsdag? (nattevakter yay)

 

http://na.leagueofle...d.php?t=2767761

Endret av Jesse Pinkman
Lenke til kommentar

Ah, okay takk.

 

En ting som du over meg halvveis nevner er map control. ALDRI forvent at de andre lanesa sier SS. I tillegg så må du alltid ha et øye på minimapet. Jeg tror jeg titter ned på minimapet hvert 4 sekund og helst skal man gjøre det oftere. Mellom lanesa er det ikke så veldig langt å gå, og fra top lane sier SS er det kanskje 3 sekunder til han er i mid lane.

 

Wards i solo que, og generelt er vel den beste investeringen du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Alt som sies på internett er sannhet.

Det der høres jo bare ut som en tvist av det gamle argumentet av en type som er på 1200 elo, "my main is 2200 elo, this is smurf"

Vel, skal gjøre det lett for deg siden du tydeligvis er blind:

post-71235-0-01081000-1352457235_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...