Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Jeg gav egentlig opp hele lol etter sesong 2. Men jeg hadde gledet meg så lenge til ipl at jeg så min første stream siden sesong 2 mesterskapet. Ipl er milevis foran alle andre lol turneringer, forsatt litt misfornøyd med kun bo1, men de har i alle fall loser og winner bracket. Mye, mye bedre enn søpplet riot serverte oss i sesong 2 eller dallas, som jeg hørte kun hadde 1 stream og man gikk glipp av en hel hau av kamper selv om man betalte for stream.

Endret av Everket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har leita etter forskjellige League of Legends forum hvor en kan diskutere en del. Reddit blir så kjedelig i lengden. Uansett, Hvilke roller spiller dere mest?

 

Vet ikke helt selv om jeg kan si at jeg "mainer" en rolle når jeg ikke spiller ranked (hadde vel 3 wins og 2 losses i placement matches i season 2). Men jeg spiller ihvertfall som oftest support. Utrolig deilig rolle, når man har så stor kontroll over spillet siden man slipper å bry seg om farm ^^ Har dessuten alltid vært en teamplayer og elsker å hjelpe andre til å gjøre det bra. I det siste har jeg også begynt å jungle ofte (Shyvana!! :love: , samt Win Zhao og Skarner). Utrolig digg det også, spesielt i normals kanskje. Så utrolig lett å ganke, selv med Shyvana uten noe spesielt sterkt kit for ganks (før lvl 6 ihvertfall ..). Jeg kan spille alle roller uten store problemer, men sliter spesielt med Ap Carry mid. Kjøpte Cassiopeia bare for å ha en latterlig OP-champ som kunne kamuflere skill-nivået mitt, sier vel kanskje sitt :wee:

 

Spilte med et ranked team i season 2 (5 venner) hvor vi begynte litt for seint i sesongen (jeg begynte å spille i Juli i år) og bare rakk rundt 13 games. Vi endte på 9 wins og 4 losses og førstepicket vårt var alltid Sona, noe jeg er stolt av ^^ Så mye innflytelse fra min side !

 

Win percentagen min med Sona ( :love: ) var 80% btw, men skal ikke skryte, vi møtte bare lag i 1300-1400 elo nivået uansett, og vi hadde nok passet bedre inn på rundt 1500 elo (vi stompet ofte på 1300-1400 elo nivået). Skulle ønske vi hadde nådd å spilt lengre og mer, er så morsomt å matche seg mot lag på rundt 1400-1500 elo nivået.

 

Anyways, noen som vil dele noen erfaringer? Regner med at det er en del Elo-folk her, som ikke bare spiller normals med venner slik som meg ^^

 

Spiller Jungle (Main) top/mid. Er på rundt 1500 elo i season 3. Men har et mål om å nå 1800+. Spiller som regel Riven, Shy, Vlad, Irelia, Ori. Champ som kanskje er lette å bli "Decent" med, men krever ganske mye for å mestre. Hadde 13 wins og 1 lose med Shy i Season 2. :)

Lenke til kommentar

Jeg går iallefall ikke inn for å dø når jeg spiller. Som regel ender jeg med relativt gode stats (kommer ann på hva en spiller). Mine favoritter er Darius og Cho Gath top, og så frem til at teamet ikke er amøber, så dør jeg særdeles lite.

 

Godt mulig det er OP om du er særdeles utsatt. Men vil nok tro at flash for å komme seg unna en death, eller Ignite for å få en kill er mer verdt en å komme fort til livet. I late game er det heller ikke særlig bra. Blir teamet ditt wipa, hjelper det lite å revive, siden du ikke rekker å komme deg tilbake, og om du rekker å komme deg tilbake er det trolig at du bare blir stompa igjen :p

 

Skjekk ut PhantonL0rd's Revive/Teleport Karthus ;)

Lenke til kommentar

Glemte også ¨nevne at jeg spiller endel Kat or Ori fra før. Pleier å ligge på 250-300cs med Kat rundt 30min mark.

Det høres da ikke dårlig ut ; )

 

Edit: jeg har ikke prøvd han i ranked enda, men jeg tror også at Twitch kan være en champion du kan bruke for å skaffe deg elo

http://www.lolking.net/summoner/euw/19419572#history

Endret av TheseusLoL
Lenke til kommentar

Han er utrolig sterk, og de fleste vet ikke at dotten hans kombinert med ignite er utrolig sterkt. Derfor får du også ofte firstblood. Hvis du skal ha twitch, så er du nødt til å ha sterk frontline/ folk som lett kan beskytte deg. Du skal gå invi- finne riktig posisjon, trykke R.

Er ikke så fan av Twitch egentlig :-(

For squishy og uten escape, for å ikke snakke om ultien som lett countres.

 

Hva mener du med at ultien lett countres? er det noe jeg ikke har fått med meg?

Endret av TheseusLoL
Lenke til kommentar

Missilene går rett frem, så det er bare å være i konstant bevegelse, så treffer ingen :-)

 

Joa, den ser jeg. Jeg pleier som regel å vente med ulti til vi har greid å locke et par stykker på plass. Ved hjelp av leona ult etc.

 

edit: kan også legge til at jeg som oftest er premade med supporten min, og det gjør ting lettere :p

Endret av TheseusLoL
Lenke til kommentar

Everket, du må jo huske at Riot ikke arrangerer disse turneringene. Turneringen i Dallas (MLG Dallas) som fikk mye kritikk, ble jo arrangert av MLG. i.

 

IPL 5 blir arrangert av IPL som er en del av IGN. Og de kan dette med turneringer.

 

Er så evig glad jeg ble oppe sent igår. Alex Ich med pentakill vs Curse.Na med fuckings AP Master Yi ^^ Helt sjukt. Og Fnatic som knuste Azubu Blaze noe innihelvetes grundig og Curse.eu som pissa på TSM. Deilig å være europeer i disse dager, trist å være amerikaner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Som broren min sa, hvorfor spiller de ikke slik de det de var så gode med før, Noc, Karthus, Kayle og et eller annet random bot.

 

Men syns de blir outpicka hver jævla match.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...