Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah!

Hmm, tviler på at jeg rekker det, fordi denne karen skal nemlig ut på eventyr!

Tog til Glasgow, så videre til Edinburgh, så buss fra Edin til flyplassen, hente Trine.

Så må vi ta buss fra flyplassen til Edinburgh, så håpe på å rekke siste toget til Glasgow, og da må vi crashe i Glasgow hos en venninne. ADVENTURE!

Lenke til kommentar

Har lyst til å bli med, men kan ikke. Rift beta starter i dag kl 7, så ser ut til at det blir litt overtid i dag (on a friday!?! :(), så er det hjem, spise, sove et par timer og så er jeg klar for Rift maraton! :D

 

Passet egentlig dårlig det også, siden nå begynner jeg endelig å få døgn rytmen i orden. >_<

 

 

Anyway! Spilte ashe 4-5 ganger i går. Første gang jeg prøvde ho, og de 2 første kampene gikk dårlig! Eller... første var katastrofe, andre var grei nok, og kunne til og med drepe folk mot slutten.

 

Etter det lette jeg etter en grei guide, og gikk for en armor pen build... og det funka som fjell! Siste runden endte jeg med noe sånt som 15/1/18 eller no. ^_^

 

<3 Ashe.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen. Jeg har brukt litt tid på å finne ut prisene for Riot Points, over en del dager, så har prisene for riot points vært i fordel mot euro, men nå ser det ut som om at euro er den beste veien å ta. Har laget et Excel over det så det er enklere for meg å finne ut den beste prisen.

 

Legger ved et bilde.

håper dette hjelper dere. Det er btw laget i 2/6/2011 så valuttaene er korrekte.

ps. om noen har lyst på excel'n, så er det bare å sifra så skal jeg legge det ved.

post-205235-0-03868900-1296984243_thumb.jpg

Endret av Snowkril
  • Liker 1
Lenke til kommentar

vel, tenk, kennens fordel er at han kan stå på avstand skyte til han stønner fienden, så rushe på og bruke ulti. men mot xin så funker det dårlig. siden xin har den derre hoppe spell greia, og kommer på deg før du rekker stønne på avstand. og når han da tar 3 hit og critter på hvert,, mens det tredje slaget? kaster deg opp i lufta. så sliter man.

vel.. det kan gå begge veier :) deeeepends on skiiilz imo :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...