Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får vel legge denne tråden i mine innlegg, da.

Jeg er bare lvl 12 enda, men anser meg som "ikke så ille"(har spilt endel med lvl 25-30 folk).

 

Spiller for det meste Anivia(mid-lane, currently beste score 20-0-15(solo 5v5)), mens jeg i tillegg bruker Fiddlesticks og Taric.

 

 

Add meg(SNORLX) hvis du er keen på et game sometime! :)

Lenke til kommentar

Får vel legge denne tråden i mine innlegg, da.

Jeg er bare lvl 12 enda, men anser meg som "ikke så ille"(har spilt endel med lvl 25-30 folk).

 

Spiller for det meste Anivia(mid-lane, currently beste score 20-0-15(solo 5v5)), mens jeg i tillegg bruker Fiddlesticks og Taric.

 

 

Add meg(SNORLX) hvis du er keen på et game sometime! :)

Sure thing, premades er alltid morsomt!

 

Olaf = JIZZ :love:

Lenke til kommentar

Tryndamere er vel ikke vanskelig å spille da det for det meste er høreklikking. Vanskeligheten ligger vel i å bli farmet til et nivå hvor man kan gjøre en del skade før man må bruke ultien og springe avsted.

 

Han har et veldig svakt early game, men om han får farmet en del, så er det vel ikke mye tvil om at Tryndamere er en av de værre champions å være mot.

Lenke til kommentar

Exhaust, blind, ignite, stun, snare, slow. Og vips så ble ikke tryndamere såpass skummel. Skal veldig mye til for at laget ikke har en stun som kan brukes to-tre ganger i en fight, og om i alle fall en ikke har exhaust er det noe rart.

 

Men joda, er laget ukoordinert så er det ett rent helvete å få til.

 

 

Lenke til kommentar

Tryndamere med bare attack speed=fail. Det som virkelig er skummelt er en trynda som 2-3 shotter en squishy, istedet for å hakke løs 10-15 ganger. Kombiner det med en ghostblade, og du har god attack speed også.

 

Seriøst, har møtt rundt 5 tryndamere's de siste par dagene, alle gikk attack speed boots and panthom dancer tidlig, alle faila.

Lenke til kommentar

Og btw Trynda er den letteste championene ever!! Overpowered til tusen

 

This. Hvis man stacker AS er Trynda en av de mest OP chars imo :c

 

Nei, og nei.

 

Skjekk champion page til trynd, der du ser at han er en av de vanskeligere å spille

 

Det står også at Anivia er vanskelig å spille - men er hun det?

Hvertfall ikke for meg, da jeg fikk 20-0-15 første matchen med henne.

Endret av SNORLX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...