Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Ja ja. Slutt med RP fram til serverne er fikset. Litt merkelig at det skal være så mye vanskeligere å få til stabile server i EU enn US.

 

Offisielt svar er vistnok pga tidsonen, og at de fleste som spiller er innen nesten like tidssoner, derfor har vi mye høyre peaks og lows mtp antall innlogga brukere... er litt rart at det fortsatt kan være problemer tidlig på morningen eller seint på natta da. -.-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@ awezum fint for deg da:) Prøve kontrollere deg:)

Du missforstod, altså. League of Legends klikket helt i går, altså chatten ble helt CP og det samme med pingen, den veklset mellom 90-800.. Og det hadde ingenting med linja mi å gjøre, fordi det lagget slik for resten også, syntest det er på tide at riot får fikset det her, og det ordentlig.

Lenke til kommentar

hmm, pleier jo bare være å ta reconnect hvis klikker da?

 

Det pleide å bare være det, men ofte så fungere ikke det heller. Og det er ikke bare chatten heller. Har faktisk ikke spilt så mye LoL som jeg pleier pga problemene. Men når de oppstår, kan man ikke connecte til chat, servern er busy, klienten kræsjer når man joiner games (ikke alltid), normal og ranked queues blir disablet etc. Fult av problemer som ofte kan vare flere timer.

Lenke til kommentar

Var umulig å spille med tjommier i går, så jeg måtte spille solo. Og fy faen, det rareste ever skjedde meg. DOTA communityen er jo kjent for å være en gjeng drittsekker og allerede etter bare noen få dager med spillet kjenner jeg at jeg har begynt å mutere til en massiv douchebag som kaller alle som gjør ting feil for noobs. Men så skjedde det utrolige. Folkene som spilte begynte å snakke hyggelig med hverandre (sånne ting som "n1" når noen drepte dem) og kampen etter det igjen var full av gg sånt. En av folkene som var på hin laget addet meg som venn også.

 

Har dette noe med klokkeslettet jeg spilte på? (23ish og 1-2 am) Alle andre kampene jeg har spilt har vært fulle av folk som kjefter som fan eller bare er helt stille.

Lenke til kommentar

Spilte på US serverene i går, hadde konstant 250-300ms, jeg bor i UK.

EU serverene var også ufattelig ustabile for min del, min siste match hadde jeg typ 500-700ms.

 

 

Som Korialstraz sa, blir nok ikke mer RP for meg før serverene deres er fult uppegående. : )

Lenke til kommentar

Haha, har nesten gjort det til vane å ingorere absolutt alle på laget mitt fra første minutt. Blir så utrolig lei alle som konstant slenger dritt og leker bedrevitere.

"ASHE FUCK OFF MID IS MINE" og "HOLY SHIT YOU FUCKING RETARDS WHY ARE THERE NO JUNGLERS ON THE TEAM??" er klassiske eksempler på slike som umiddelbart blir ignorerte.

 

Det finnes bare så sykt mange slike spillere i LoL og Hon i motsetning andre spill som WoW og Starfcaft. I alle fall etter min erfaring, da. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...