Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen fete lineups til premades? Kjørte Morgana, Zilean, Poppy, Tristana og WW her forleden (lanewick faktisk, ikke alle i gruppa som er like flink ;) ) og vi tok 5 games på rappen der alle surrendera på 25 blank.

 

Festlige lanecombos er også greit, men om noen har "uslåelige" lagopstillinger så er vi villige til å prøve. Full fortify er også rimelig pain for motstandere.

 

 

Lenke til kommentar

Vi har vel nok til 2 premades de aller fleste dager, men blir selvsagt bare en somregel. Men er veldig varierende nivå på folk da, så en dag kan vi ha 2 av oss som kan pittelitt og 3 som er litt noobs, og andre dager kan vi spille med dreamteamet. Ingen av oss er lvl 30 enda (selv om tre av oss nermer oss), men vi har det gøy uansett.

Lenke til kommentar

Heldige dere som kan spille premade :D Kjett å få udugelige folk på solo hele tia. Digger dog Renekton. Han har virkelig damage :D

 

Renekton har en svakhet. Kiting. Som Ashe (like feeda som Renekton) kita jeg han og drepte han uten problemer. Og han tok lett ut alle andre spillere på laget mitt, som er på samme nivå som meg. Lvl 30 med 500+ games. Greit nok at han har charge, men det hjelper lite med så kort range. Tror ikke han fikk meg under 70% helse en gang, og det var selv om han brukte ulti. Prøve å løpe vekk? Tror ikke det. Komme seg innpå for stun? En stun kombo dreper sjeldent folk, og jeg spilte som veldig squishy Ashe. Ghost? Har det samme selv. Flash? Got it! Plus ulti for stun skulle han komme langt nok unna. >_>

 

For å si det sånn, en hvilken som helst ranged champion med en form for slow er nok til å kite han. De fleste som har opplevd Renekton up close pleier som regel kun å løpe for livet... og det funker ikke når han først er nærme nok.

 

Edit: Kanskje med unntak av Sivir, siden hun har kort range. Men så har hun til gjengjeld ulti som hjelper til med run speed.

 

Men hvis det er folk som leter etter noen å spille med, så er det bare å legge meg til.

 

Norwegian Viking

Endret av Korialstraz
Lenke til kommentar

Du har helt riktig i det du skriver, men har i min tid med Renekton bare opplevd det en gang, og da kom jeg unna med flash gjennom en skogsvegg(Har alltid flash). Tror mange ikke er klar over at det kan være så enkelt(Å kite Renekton). De fleste heroes har en eller flere svakheter. En av de beste stykrkene til renekton er at man får sykt høy creep kill, og kan da også få kjøpt mye fint. Dessuten tåler han ganske mye også, til å ha så høy damage.

Lenke til kommentar

Tryndamere er enten ustoppelig, eller helt bortkasta slik jeg har sett det. Enten så får han farma til og med FØR lvl 6 og derifra så går det rakt åt skogen. Om han ikke gjør det så spiller han safe til han får items lategame og deretter eier.

 

Om han suger så er det enten fordi spilleren er hjernedød eller fordi det andre laget har flust med stun / DOT / Ignite / exhaust.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Tryndamere er vel den eneste championen jeg så langt har fått penta kill med. Eller var ikke penta kill in game, men drepte alle 5 på egen hånd, men siste man kita meg lenge nok til at det ikke ble en ordentlig penta kill.

 

Har også gått 1v4 og tatt ned 3 av dem og nesten den fjerde. Da kom resten av teamet mitt til kampen, drepte de to siste og vant. :D

 

Og det skal sies at 1 av de 4 var rammus. Selv etter taunt og den defensive curl greia hans (150 armor og mresist?) i tilegg til items, så tok jeg han ned til under halvt hp før taunt var over. >_>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...