Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Akkurat som du sikter til, så kan man flashe over muren. Flash er irriterende nok til vanlig, men at man i tillegg kan flashe gjennom vegger om man rømmer opp i mot et hjørne, det er bare for dumt :)

 

Jeg bruker disse spellsene aktivt selv, og de er selvfølgelig veldig gode, men jeg synes at å fjerne/nerfe ihvertfall flash ville være veien å gå fremfor å gjøre Dorans dyrere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Release Notes v1.0.0.110

 

New Skins in the Store

 

Sun Goddess Karma

Sakura Karma

Lion Dance Kog’Maw

Djinn Malzahar

 

League of Legends v1.0.0.110

 

Karma, the Enlightened One

 

Heavenly Wave: Karma sends forth hidden blades from her fans, dealing magic damage to units in a cone in front of her. Mantra Bonus: In addition to dealing damage to enemies, Heavenly Wave will also heal allies in the cone based on a % of their missing life.

Spirit Bond: Karma bonds an ally or enemy creating a beam between them. Allied anchors have increased movement speed and enemy anchors have reduced movement speed. Enemy units that come in contact with the beam take magic damage. Karma strengthens the bond to double the effect of the movement speed modifier.

Soul Shield: Karma summons a protective shield that absorbs incoming damage. Mantra Bonus: In addition to casting the shield, energy radiates out from the shield dealing damage to enemy units around Karma's target.

Mantra: Karma empowers her next ability to do an additional effect. Mantra is available at level 1 and does not require a skill point.

Inner Flame (passive): Karma gains increased Ability Power corresponding to her % of missing Health.

 

Akali

 

Twin Disciplines no longer deals bonus damage to towers

 

Cassiopeia

 

Twin Fang range increased to 700 from 675

 

Ezreal

 

Rising Spell Force now has a particle to indicate the amount of stacks

Fixed a tooltip bug that stated Ezreal was gaining 15% per stack instead of 10%

Fixed a bug where some of Ezreal's spells were displaying incorrect text on cast

 

Galio

 

Resolute Smite's area of effect size and projectile speed have been increased slightly

 

Gragas

 

Fixed a bug where Barrel Roll was not properly drawing aggro from towers and monsters

 

Jax

 

Fixed a bug where Jax would lose health while leveling in some instances

 

Katarina

 

Death Lotus

Base Damage per dagger increased to 50/65/80 from 40/50/60

Ability power ratio reduced to .25 from .3

Attack damage ratio reduced to .5 from .55

 

Miss Fortune

 

Fixed a bug where Strut sometimes wouldn't show a particle while active

Fixed a bug with Bullet Time where it would occasionally scale off of ability power instead of attack damage even though attack damage provided slightly more overall damage

 

Mordekaiser

 

Fixed a bug with Iron Man where the tooltip said it had 5% decay but was actually 3%

Shield generation increased to 25/27.5/30% from 20/25/30%

 

Olaf

 

Fixed a bug where Undertow could not deal damage to the same target within 1 second of the previous hit

 

Rammus

 

Powerball slow duration reduced to 3 seconds from 4

Powerball slow percent reduced to 20/25/30/35/40 from 28/36/44/52/60

 

Renekton

 

Cull the Meek

Cooldown changed to 8 seconds from 12/11/10/9/8

Base damage increased to 60/90/120/150/180 from 40/70/100/130/160

Attack Damage ratio increased to 0.8 from 0.6

Healing reduced to 7.5% from 15% (Fury-enhanced heal unaffected)

Champion healing increased to 4x from 3x

Ruthless Predator cooldown reduced to 13/12/11/10/9 from 14/13/12/11/10

Slice and Dice armor reduction changed to 15/17.5/20/22.5/25% from 10/15/20/25/30

General

Health per level increased to 87 from 82

Base health increased to 513 from 508

Armor per level increased to 3.8 from 3.2

Base armor increased to 19 from 17.2

Fixed a bug where Renekton was gaining bonus attack damage while wounded

 

Shaco

 

Fixed a bug where Deceive could be dodged

 

Soraka

 

Astral Blessing

Base heal changed to 60/120/180/240/300 from 80/130/180/230/280

Ability power ratio reduced to 0.9 from 1

Buff duration reduced to 4 from 9

Armor buff increased to 20/35/50/65/80 from 15/20/25/30/35

Removed Innervating Locket from her tips

 

Teemo

 

Move Quick - Ability Rework

Passive - Now grants 10/15/20/25/30% increased movement speed until struck by a champion or turret

Active - Teemo gains double his passive move speed for 4 seconds. This bonus is not lost on hit

 

Vladimir

 

Sanguine Pool

Slow percentage reduced to 40% from 50%

Slow duration reduced to 1 second from 1.5 seconds

Tides of Blood health cost reduced to 30/40/50/60/70 from 30/45/60/75/90

Fixed a bug where Vladimir would lose health when leveling in some instances

 

Items

 

Boots of Speed now shows Ionian Boots of Lucidity as a build option instead of Ninja Tabi

Doran's Shield

Cost increased to 475 from 435

Armor increased to 9 from 8

Health regen per 5 seconds increased to 10 from 8

Doran's Blade

Cost increased to 475 from 435

Damage increased to 9 from 8

Doran's Ring

Cost increased to 475 from 435

Mana regen per 5 seconds increased to 5 from 4

Last Whisper cost increased to 2290 from 2090

Fixed a bug with Lich Bane where the cost was inadvertently increased and the mana gain lowered

Rabadon's Deathcap cost increased to 3600 from 3400

 

Summoner Spells

 

Rally

Fixed a bug where Rally provided ability power whether or not you had the mastery

Fixed a bug where Rally was granting less ability power and attack damage than it stated

Each unit now gains ability power and attack damage based on the caster's level, rather than each individual unit's level

 

Masteries

 

Strength of Spirit mana to health regeneration converted reduced by about 33% and clarified the tooltip to show that it was regeneration per 5 seconds

Meditation mana regeneration reduced by 40%

Veteran's Scars health reduced to 12/24/36/48 from 15/30/45/60

 

Runes

 

Clarity Runes reduced in effectiveness by about 33%

Quintessences of Fortitude reduced in effectiveness by about 20%

 

General

 

Fixed several spells that did not preload properly, causing a delay the first time used in game

Adjusted many champions' PVP.net attack, defense, spell, and difficulty ratings

Removed many PVP.net tags (like heal, stun, and pet) and made the remaining tags more accurate

Updated many Champion's recommended item lists

All Champions with mana had their base mana regeneration increased by 2.5 mana per 5 seconds and mana regeneration per 5 seconds per level increased by 0.2

Dragon is now immune to disables

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ARGH!

Noen som er med å spille imårgen? Jeg trenger serriøst enda et fast lag å spille med når vennene mine ikke er på. Når jeg går solo queue kommer jeg alltid på lag med de "me no english" eller alle trollsa, mens det andre laget faktisk jobber som et team å eier oss.

Aynone?

Sure thing, add meg :)

 

lol: articulo

skype: tommy_ol

addet :)

 

oowe, trudde det var en noob fra forrige gamet som addet meg, så om du gidder å adde meg igjen? : p haha, beklager det.

Er en jævel du! ;)

Trua på klokka 6/7 ikveld?

Lenke til kommentar

Da har man fått fatt på dette spillet og funnet ut at det var mye morsommere enn da jeg i gamle dager spilte DoTA. :wee:

 

Ikke spilt så mye enda, bare noen ganger mot en kompis, samt en mot randoms, men du og du så gøy det er.

Ser for meg at det blir lite søvn i tiden fremover. :p

hehe, flott det ! :)

Lenke til kommentar

snip

 

 

men fjerne nerfe flash hadde ikke gjort mye forskjell egentlig da, tenk på shaco som lett gjør det uten flash, eller trynd og Renekton, tilogmed gragas kan hoppe gjennom forskjellige vegger:P

 

Renekton gjør det ikke lett. :p

 

Har spilt mye Renekton i det siste og føler det er de færreste veggene han klarer å hoppe gjennom. Oftere enn ikke blir jeg stående der som en tosk etter at jeg har prøvd å rømme gjennom en vegg. Har også merket at man kan bli stående helt fast til noen dreper deg om man prøver å hoppe gjennom en vegg og ikke klarer det. Det ser i alle fall ikke noob ut. :D

Lenke til kommentar

snip

 

 

men fjerne nerfe flash hadde ikke gjort mye forskjell egentlig da, tenk på shaco som lett gjør det uten flash, eller trynd og Renekton, tilogmed gragas kan hoppe gjennom forskjellige vegger:P

 

Renekton gjør det ikke lett. :p

 

Har spilt mye Renekton i det siste og føler det er de færreste veggene han klarer å hoppe gjennom. Oftere enn ikke blir jeg stående der som en tosk etter at jeg har prøvd å rømme gjennom en vegg. Har også merket at man kan bli stående helt fast til noen dreper deg om man prøver å hoppe gjennom en vegg og ikke klarer det. Det ser i alle fall ikke noob ut. :D

 

Lol, renekton er mainen min og jeg har aldri hatt det problemet, man må jo beregne ca hvor tjukke veggene er og ut i fra det hva for vegger man kan spinne seg igjennom.. o.O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...