Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Naming and sharing, bryr meg ikke det spøtt. Når jeg først gidder å solo queue etter ca 300 games premade med en eller flere kompiser støter man alltid på dette. Håper Riot implementerer chatlog fra lobby når man rapporterer folk til Tribunal asap.

 

IplayLikeRetard: i will be team troller, ok?

Mascalyne: you name is so right

Mascalyne: your*

IplayLikeRetard: your mother isnt right

Mascalyne: sure :-)

IplayLikeRetard: to born so demency son

IplayLikeRetard: like you are

Mascalyne: yes yes

IplayLikeRetard: abd your 1,0000 brothers

Mascalyne: where do come from?

IplayLikeRetard: you gypsy jaw

Mascalyne: tell me where do come from pls

IplayLikeRetard: you come from iraq idiot?

Mascalyne: tell me the truth

HeavyWeapons: why is this happening to me? -.-

IplayLikeRetard: sdfu you muslime ja

HeavyWeapons: always in my team

Mascalyne: we are used to melt ppl like you in the acid in sicily

HeavyWeapons: kids...

Lenke til kommentar

/ignore, har snart 100 personer på ignore list jeg ^^

 

Åpner de kjeften og er frekk før minuttet er gått (før gamet er startet) gir jeg først en advarsel eller bare ignorer hvis de er frekk nok. Har nulltoleranse til frekke folk eller idioter som klager på meg når de gjør noe feil xD

Lenke til kommentar

Etter patchen 1. aug fikk jeg først launcher problemer, så mista jeg internett i 6 dager pga anleggsarbeid i hagen...

Når jeg først fikk det tilbake i dag fiksa jeg launchern, men da fikk jeg ikke connecta til games, loadingskjermen ble blå/svart, så jeg brukte resten av kvelden på å installere og patche. Når det først ble ferdig får jeg ikke logga inn, og siden til euw er nede. :nei:

...oh, LoL

Lenke til kommentar

er du unbannet lol

 

Om du hinter til at jeg har slettet deg fra friendslist, så nei, ikke som jeg husker :&--#62;

 

Forøvrig hadde det vært helt kurant om det var litt mer aktivitet i denne tråden

Har aldri vært bannet, har heller ikke sett på friendlisten på lol fordi jeg ikke har kunnet spille på en stund. Jeg var bare nysjerrig på hva som ville skje om jeg skrev noe totalt meningsløst!

 

Jeg lurer på om det er en sånn side som tracker alt av patcher og nye champions osv der man enkelt kan se alle patchnotes som har komt siden X dato sånn om at man ikke har spilt på en god stund så slipper man å søke opp hver eneste patch og bla i ulike forumposter?

Lenke til kommentar

Har alle fra east flyttet over til west? Jeg får jo bare folk som greier å spille en lane / samarbeide.

 

 

Game 1: Alle lanes feeder, bortsett fra bot. Vi klarer det utrolig bra. Utover matchen acer vi dem flere ganger, og etter siste teamfight valgte vi å ta baron. Når den var tatt dukket enemy team opp. Jeg var ute av posisjon. endte med at jeg ble tatt og teamet mitt sa "GG" også surrenda de.... wtf....

 

Game2: 2 folk krangler over hvem som skal ha mid. Ender med at jeg får lux bot, men hu sier "If i go bot, i take creeps". Hu endte opp med å stjele 30 creeps, og 1/7/X i laningphase... Miden vår hadde 2/8/x.

 

Dette er snakk om normal game, men gjør meg utrolig redd for å game ranked ;P

 

http://www.lolking.net/summoner/euw/19419572#history

 

Er de 2 øverste matchene det er snakk om

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...