Gå til innhold

Akambrukernes bilder - mai 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fælt å si det, men jeg har nesten ikke tatt et eneste bilde siden Oktoberfesten i fjor (alt er selvfølgelig relativt, men inspirasjonen har likevel vært på et lavmål). Et nytt og et overskuddsbilde jeg fant i haugen av råmateriale fra nevnte fest.

post-3230-1274119712,0792_thumb.jpg

post-3230-1274119718,3826_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det ser ikke så lekkert ut. Jeg så ikke mye liv rundt Mr. Mus i dag

 

Kan hende ingen andre en sneglene er glad i slimet de legger fra seg.

 

 

.En langsom måte å dø på

 

Man kan ha en ganske kritisk almentilstand og likevel klare å "løpe" fra snegler,så er ikke spesielt bekymra for og bli angrepet av snegler,den løpekonkurransen burde jeg vinne med glans :w00t:

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

All work and no play makes John a dull boy.

All work and no play makes John a dull boy.

All work and no play makes John a dull boy.

All work and no play makes John a dull boy.

All work and no play makes John a dull boy.

All work and no play makes John a dull boy.

All work and no play makes John a dull boy.

 

Det slo meg plutselig her om dagen at vi er nesten halvveis gjennom det "nye" året. Jeg har faktisk ikke vært ute med kameraet siden før jul! Det har vært et vanvittig hardkjør på jobb, og all fritid i 2010 har stort sett gått til søvn...

 

Men på Lørdag ble det endelig tid til litt fotografering. Første tur ut med D90 gikk til botanisk hage i Glasnevin, resultatet ble stort sett begredelig, men dette er jeg ihvertfall noenlunde fornøyd med:

post-110075-1274133677,7084_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234

Gikk meg en kveldstur langs svabergene på øya mi Tomma. Det var 23°C sent på kvelden. Der og da hadde jeg bare lyst å sitte på en campingstol. Stirre inn i solnedgangen med en whisky i ene handa, og solbriller på. Hadde bare solbriller og et kamera, så jeg tok et bilde i stedet.

 

Herlig bilde, man kan formelig "høre" stillheten :)

Lenke til kommentar

Gikk meg en kveldstur langs svabergene på øya mi Tomma. Det var 23°C sent på kvelden. Der og da hadde jeg bare lyst å sitte på en campingstol. Stirre inn i solnedgangen med en whisky i ene handa, og solbriller på. Hadde bare solbriller og et kamera, så jeg tok et bilde i stedet.

 

Light Entertainment

post-43539-1274143074,8247_thumb.jpg

Awesome. Gleder meg til jeg har muligheten til å besøke havet igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...