Gå til innhold

Akambrukernes bilder - mai 2010


Anbefalte innlegg

Gikk meg en kveldstur langs svabergene på øya mi Tomma. Det var 23°C sent på kvelden. Der og da hadde jeg bare lyst å sitte på en campingstol. Stirre inn i solnedgangen med en whisky i ene handa, og solbriller på. Hadde bare solbriller og et kamera, så jeg tok et bilde i stedet.

 

Light Entertainment

<snip>

 

Rålekkert! Har du brukt GND her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk meg en kveldstur langs svabergene på øya mi Tomma. Det var 23°C sent på kvelden. Der og da hadde jeg bare lyst å sitte på en campingstol. Stirre inn i solnedgangen med en whisky i ene handa, og solbriller på. Hadde bare solbriller og et kamera, så jeg tok et bilde i stedet.

 

Light Entertainment

<snip>

 

Rålekkert! Har du brukt GND her?

Indeed! Lee 0.6 GND (2 stopp) hard edge, og Lee 0.9 ND. Merker at behovet for et mørkere ND begynner å bli påtrengende stort.

 

P.S. Takker for alle kommentarer.

Lenke til kommentar

18. mai

871356501_yDaVL-XL.jpg

Det har vært en deilig og varm dag i dag, og det preger Mr. Mus, som brått har begynt å tørke ut. Det skal vel ikke mye til i en så liten skrott.

 

Blendet ned til f/32 i dag, og på tross av merkbar diffraksjon tror jeg DoF-gevinsten rettferdiggjør det i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

19. mai

872400229_Kh4F8-XL.jpg

Men Mr. Mus da! Hva er det du har i munnen!? Er det en maur, eller en eller annen bille? Jeg vet sannelig ikke. Det er i det minste klart at nå som sommeren og varmen har kommet, så er insektene i ferd med å flytte inn hos Mr. Mus. Legg også merke til den creepye edderkoppen i underkant av Colgate-tuben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...